Jump to content
thn

Aab - MUFC på tv6

Recommended Posts

Ja nu har du ellers troligt set Tv6 hver eneste aften i så lang tid' date=' og så tillader de sig at vise fodbold[/quote'] n96.gif Jeg tror du skal regne med at jeg ser TV6 ret sjældent, faktisk kun når aftensmaden ligger omkring kl 20 og de viser Simpson's. Jeg ser ikke CL på TV6 fordi de ALTID viser Inter (læs: Zlatan). Og, desuden HADER jeg så ufattelig meget (hvis nogen skulle være i tvivl) Aab's modstander i aften, at jeg udelukkende kun ser det hold spille når vi selv spiller mod dem... 2-1 sejren (som burde være mindst 5-1) den 13. sept er stadig noget jeg tænker på dagligt :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man behøver ikke tv programmet for at se om TV6 viser Inter, DET GØR DE ALTID, indtil Inter bliver slået ud. Hele sidste sæsons CL viste TV6 Inter i samtlige runder, og så er det ret surt at være et af de hold der spiller CL på samme dato som Inter = ingen chance for at se ens eget hold i TV6 :thumbdown Sidste CL sæson spillede vi (ligesom denne sæson her) på de samme datoer som Inter, og det bedste man kan håbe på når gruppespillet er overstået (og der har været seks Inter kampe i TV6), det er at man trækker Inter i efterfølgende vind-eller-forsvind-runde. Det gjorde vi heldigvis sidste sæson, og så var det pludselig 100% sikkert at vi blev vist på TV6 den 19. feb 2008 - dog kunne jeg så ikke se kampen i TV6 alligevel, for der sad jeg på Anfield og så Kuyt og Kongen gøre det onde ved Inter :th2: Og btw, Zlatan spillede af helvedes til den kamp, også den kamp :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man behøver ikke tv programmet for at se om TV6 viser Inter, DET GØR DE ALTID, indtil Inter bliver slået ud. Hele sidste sæsons CL viste TV6 Inter i samtlige runder, og så er det ret surt at være et af de hold der spiller CL på samme dato som Inter = ingen chance for at se ens eget hold i TV6 :thumbdown Sidste CL sæson spillede vi (ligesom denne sæson her) på de samme datoer som Inter, og det bedste man kan håbe på når gruppespillet er overstået (og der har været seks Inter kampe i TV6), det er at man trækker Inter i efterfølgende vind-eller-forsvind-runde. Det gjorde vi heldigvis sidste sæson, og så var det pludselig 100% sikkert at vi blev vist på TV6 den 19. feb 2008 - dog kunne jeg så ikke se kampen i TV6 alligevel, for der sad jeg på Anfield og så Kuyt og Kongen gøre det onde ved Inter :th2: Og btw, Zlatan spillede af helvedes til den kamp, også den kamp :laugh:
Fortfarande bättre än när jag bodde i danmark, där var det konstant Man U eller RS. Och det utan att ni hade några spelare där! Tro jag att de visar Inter - Bremen, Sverige har två landslagsangripare med på plan ( förhoppningsvis ). Tror att TV3 DK visar reprisen på Aal - Man U idag....:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fortfarande bättre än när jag bodde i danmark' date=' där var det konstant Man U [/quote']Ja, dansk TV3 har altid været 100% manure! De har stort set ikke vist andet CL bold i 12 år, og deres kommentatorere og studieværter er så store fans af den klub at det er til at brække sig over for os andre at høre på! Det ville svare til at de ansatte mig som studievært og jeg så kommenterede Liverpool's kampe... Virkelig smart! Men sådan er der så meget. TV6 er Zlatan fans, og svensk Canal+ er helt åbenlyst chelski fans, men her har man trods alt 3-4 kanaler så man selv kan vælge at se den PL kamp man vil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites