malerservice 10 Anmeld indhold Skrevet September 29, 2008 Hej allesammen. Står I og mangler en maler der sætter kvaliteten i højsædet. Så kan jeg måske hjælpe. Jeg har et lille malerfirma i Danmark indenfor bygningsmaling, hvor jeg stort set laver alt inde for faget. Jeg kører på hele sjælland og har heller ikke noget problem med at pendle til malmø eller de nærliggende byer for de rette opgaver. I er meget velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud eller hvis i bare har nogle spørgsmål. I kan fange mig ved at sende mig en PM eller via min hjemmeside som er www.kk-malerservice.dk Der er selvfølgelig noget rabat at hente til Øresundsdebatten medlemmer. Håber at høre fra jer. Hilsen Malerservice Ps. Min hjemmeside er nu blevet opdateret med 3 nye undersider, Galleri, Referencer og Rullestilladsleje Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Griff 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2008 maler Hej. vi er ved at købe en bostadsrätt i Helsingborg. og da begge vores hænder sidder skruet fuldstændig forkert på søger vi en som til februar kan hjælpe os med at male 2 værelser samt, stue køkken og bad, et lille rum samt en gang alt skal være knækket hvid undtaget de 2 værelser der skal det ene være lyserødt og det andet lyseblåt. lejligheden er i alt på 86 m2. stuen skal tror jeg skal tapetseres om da der er en bord oppe langs loftet som vi ikke vil have den skal fjernes. Hvad ville de ca. koste og få dig til at male vores lejlighed ? alt incl. udover det skal vi have malet og lakeret alle køkkenlågerne så hvis du kender en eller selv kan gøre det hvad vildet så komme til at koste der er ca. 15 låger og 12 skuffer ( de er små ) ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites