thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet September 29, 2008 Hej Alle, Jeg havde lyst til at arrangere lidt after work på fredag og ville høre om der var nogle der var friske på at mødes? Det starter når man vil, men jeg vil vel kunne være det pågældende sted kl. 18... Jeg foreslår enten Skt. Gertruds hvor det er gratis at komme ind og man bare køber sine øl, der er endda lodtrækning om overnatning på hotellet lige overfor. Der er gratis Tapas.. Eller Buddha Lounge som koster 100kr inkl. 2 øl eller 2 glas vin og en buffet. Jeg har ingen præferencer og indtil videre er det for at høre hvor mange der kunne være interesseret.. så det bliver afgjort endeligt lidt senere på ugen :-) /Thygesen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Jeg er frisk min ven, det er længe siden vi lige har fået en pils , men som du ved , kan jeg ikke nå det til 18, kommer bare senere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 And they are BACK:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Hej Alle, Jeg havde lyst til at arrangere lidt after work på fredag og ville høre om der var nogle der var friske på at mødes? Det starter når man vil, men jeg vil vel kunne være det pågældende sted kl. 18... Jeg foreslår enten Skt. Gertruds hvor det er gratis at komme ind og man bare køber sine øl, der er endda lodtrækning om overnatning på hotellet lige overfor. Der er gratis Tapas.. Eller Buddha Lounge som koster 100kr inkl. 2 øl eller 2 glas vin og en buffet. Jeg har ingen præferencer og indtil videre er det for at høre hvor mange der kunne være interesseret.. så det bliver afgjort endeligt lidt senere på ugen :-) /Thygesen Hej Martin Jeg er sikkert frisk på et par kølige... underordnet hvilket sted det bliver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Hej Alle, Jeg havde lyst til at arrangere lidt after work på fredag og ville høre om der var nogle der var friske på at mødes? Er du blevet single igen :tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2008 Er du blevet single igen :tongue2: Det var en god mulighed.. men nej.. det er jeg ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2008 Er du blevet single igen :tongue2: Lever du stadig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 30, 2008 Lever du stadig Nej nej, han er da bare endt i et fast forhold....bundet på hænder og fødder...uden udgangstilladelse:new: Jeg ved ik om jeg dukker op, skal til "Øl og pølser" i firmaets nye hovedkvarter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2008 Indtil videre har det bare været de "gamle" herindefra der har meldt sig under fanerne, hvilket jo er hyggeligt i sig selv.. Er der ikke nogen andre friske "unge" mennesker? det er bare til lidt øl og mad, har man lyst(læs: jeg vil gerne) kan man jo gå videre senere.. Ellers er man hjemme når man vil :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2008 Indtil videre har det bare været de "gamle" herindefra der har meldt sig under fanerne, hvilket jo er hyggeligt i sig selv.. Er der ikke nogen andre friske "unge" mennesker? det er bare til lidt øl og mad, har man lyst(læs: jeg vil gerne) kan man jo gå videre senere.. Ellers er man hjemme når man vil :-) Nu siger du godt nok gamle..... :D Jeg ved ikke lige hvad min fredag bringer på nuværende tidspunkt, ellers kunne det da være meget sjovt at møde folk fra debatten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2008 Ha ha ha.. Tror sgu der er en fejl der :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2008 Ha ha ha.. Tror sgu der er en fejl der :-)Ved overførsel fra den helt gamle version af debatten, fik brugere desværre tilmeldingsdato i 1971. Tror ikke Steen gad gå ind bagefter og rette dem alle i hånden ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2008 Hej med jer. Kan godt være jeg kigger forbi også. Skriv når i ved hvor det bliver og hvilken tid. Kunne være hyggeligt at møde nogle fra debatten. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2008 Hej Alle, Det bliver her: http://www.sanktgertrud.se/tantgertrud/ Kl. 18 og fremefter.. jeg kan nås på enten 31 21 26 79 eller +46 701-774203 adressen: Östergatan 7b, Malmö. Lige overfor Caroli City. Glæder mig til at se folk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2008 Hej Alle, Det bliver her: http://www.sanktgertrud.se/tantgertrud/ Kl. 18 og fremefter.. jeg kan nås på enten 31 21 26 79 eller +46 701-774203 adressen: Östergatan 7b, Malmö. Lige overfor Caroli City. Glæder mig til at se folk. Har du booket bord thyge ?? ... jeg har hørt fra mine svenske kollegaer at der godt kan være lidt run på ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2008 Arg dang it, jeg skal på Iphone development camp med arb, så jeg kommer ik alligevel, den var lige smuttet :) Håber I får jer en fed tur.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2008 Nope har ikke booket bord og mener netop ikke man kan det denne dag.. så man må bare sørge for at være der og hugge et bord ELLER stå i baren hvilket jo ikke er det værste sted at stå :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2008 Der er ikke så mange der helt specifikt har sagt de vil komme.. så kan folk, der er interesseret i at kigge forbi, skrive en sms til mig: 31 21 26 79 så jeg lige ved om der kommer nogen kl. 18.. har ikke lyst til at sidde og kigge der kl. 18 hvis folk først kan komme senere.. Så hellere aftale lidt senere og så mødes et andet sted og bare få en øl.. Altså, send en sms hvis du har lyst til at drikke en eller to eller tre eller .. eller .. øl sammen med mig og andre herindefra :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2008 HEjsan, jeg er evt frisk... nyt ansigt ;)-- skriver lige en sms eller ringer senere hvis jeg kommer... /Lasse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2008 Jeg skal til en (tidlig) middag i kbh, så hvis jeg kommer bliver det til den der ØL :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites