Jump to content
thygesen

Fredag d. 3/10 - After Work anyone?

Recommended Posts

Hej Alle, Jeg havde lyst til at arrangere lidt after work på fredag og ville høre om der var nogle der var friske på at mødes? Det starter når man vil, men jeg vil vel kunne være det pågældende sted kl. 18... Jeg foreslår enten Skt. Gertruds hvor det er gratis at komme ind og man bare køber sine øl, der er endda lodtrækning om overnatning på hotellet lige overfor. Der er gratis Tapas.. Eller Buddha Lounge som koster 100kr inkl. 2 øl eller 2 glas vin og en buffet. Jeg har ingen præferencer og indtil videre er det for at høre hvor mange der kunne være interesseret.. så det bliver afgjort endeligt lidt senere på ugen :-) /Thygesen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Alle, Jeg havde lyst til at arrangere lidt after work på fredag og ville høre om der var nogle der var friske på at mødes? Det starter når man vil, men jeg vil vel kunne være det pågældende sted kl. 18... Jeg foreslår enten Skt. Gertruds hvor det er gratis at komme ind og man bare køber sine øl, der er endda lodtrækning om overnatning på hotellet lige overfor. Der er gratis Tapas.. Eller Buddha Lounge som koster 100kr inkl. 2 øl eller 2 glas vin og en buffet. Jeg har ingen præferencer og indtil videre er det for at høre hvor mange der kunne være interesseret.. så det bliver afgjort endeligt lidt senere på ugen :-) /Thygesen
Hej Martin Jeg er sikkert frisk på et par kølige... underordnet hvilket sted det bliver. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Lever du stadig :tongue2::fight:
Nej nej, han er da bare endt i et fast forhold....bundet på hænder og fødder...uden udgangstilladelse:new: Jeg ved ik om jeg dukker op, skal til "Øl og pølser" i firmaets nye hovedkvarter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre har det bare været de "gamle" herindefra der har meldt sig under fanerne, hvilket jo er hyggeligt i sig selv.. Er der ikke nogen andre friske "unge" mennesker? det er bare til lidt øl og mad, har man lyst(læs: jeg vil gerne) kan man jo gå videre senere.. Ellers er man hjemme når man vil :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Indtil videre har det bare været de "gamle" herindefra der har meldt sig under fanerne, hvilket jo er hyggeligt i sig selv.. Er der ikke nogen andre friske "unge" mennesker? det er bare til lidt øl og mad, har man lyst(læs: jeg vil gerne) kan man jo gå videre senere.. Ellers er man hjemme når man vil :-)
Nu siger du godt nok gamle..... :D Jeg ved ikke lige hvad min fredag bringer på nuværende tidspunkt, ellers kunne det da være meget sjovt at møde folk fra debatten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ha ha ha.. Tror sgu der er en fejl der :-)
Ved overførsel fra den helt gamle version af debatten, fik brugere desværre tilmeldingsdato i 1971. Tror ikke Steen gad gå ind bagefter og rette dem alle i hånden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Alle, Det bliver her: http://www.sanktgertrud.se/tantgertrud/ Kl. 18 og fremefter.. jeg kan nås på enten 31 21 26 79 eller +46 701-774203 adressen: Östergatan 7b, Malmö. Lige overfor Caroli City. Glæder mig til at se folk.
Har du booket bord thyge ?? ... jeg har hørt fra mine svenske kollegaer at der godt kan være lidt run på ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke så mange der helt specifikt har sagt de vil komme.. så kan folk, der er interesseret i at kigge forbi, skrive en sms til mig: 31 21 26 79 så jeg lige ved om der kommer nogen kl. 18.. har ikke lyst til at sidde og kigge der kl. 18 hvis folk først kan komme senere.. Så hellere aftale lidt senere og så mødes et andet sted og bare få en øl.. Altså, send en sms hvis du har lyst til at drikke en eller to eller tre eller .. eller .. øl sammen med mig og andre herindefra :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites