Admin 12 Anmeld indhold Skrevet September 28, 2008 Jeg prøvede lige at vurdere debatten på sitestimator.com. Pris $60,580.88 eller godt 300.000 DDK Nogen købere ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2008 Jeg prøvede lige at vurdere debatten på sitestimator.com. Pris $60,580.88 eller godt 300.000 DDK"The estimated site value is based on the statistic data above and one year of potential income for the site" Med andre ord...hvorfor sælge!? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Jeg prøvede lige at vurdere debatten på sitestimator.com. Pris $60,580.88 eller godt 300.000 DDK Nogen købere ? Sgu da ikke så længe et dump af basen tilsyneladende ikke er mulig. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Sgu da ikke så længe et dump af basen tilsyneladende ikke er mulig. :pSpot on Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2008 Med den ustabilitet der bliver lagt for dagen, så vil jeg gerne byde et symbolsk beløb for siden på 10.000kr. Så skal jeg nok drive den herfra.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2008 Med den ustabilitet der bliver lagt for dagen, så vil jeg gerne byde et symbolsk beløb for siden på 10.000kr. Så skal jeg nok drive den herfra.....Skræmmende tanke Men ja - der er klumper i hotellet igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Klumper......Det minder i høj grad om forstoppelse...... Men hvis det er Steen's mening at køre sitet ned på den måde, så er der jo ikke meget at gøre ved det. Der er ikke meget aktivitet herinde længere, efter en lang periode med kraftig ustabilitet. Det er næsten lige før man synes det er synd...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Klumper......Det minder i høj grad om forstoppelse...... Men hvis det er Steen's mening at køre sitet ned på den måde, så er der jo ikke meget at gøre ved det. Der er ikke meget aktivitet herinde længere, efter en lang periode med kraftig ustabilitet.Det sidste jeg hørte fra Steen, var at det var lykkedes ham at kopiere alt, undtaget attachments-tabellen. Man kunne sagtens leve uden, groft sagt. Denne ville jo hurtigt blive fyldt op igen, efterhånden som folk postede ting og sager. Men jo, de gamle attachments, såsom billeder, dokumenter m.m. ville gå tabt. Men indlæg skulle være i hus. Udfordringen består nu bare, iflg. Steen, at finde et hotel der virker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Jamen Steen vil jo ikke betale sig fra det. Selve driften er det mindste problem... Det sidste jeg hørte fra Steen, var at det var lykkedes ham at kopiere alt, undtaget attachments-tabellen. Man kunne sagtens leve uden, groft sagt. Denne ville jo hurtigt blive fyldt op igen, efterhånden som folk postede ting og sager. Men jo, de gamle attachments, såsom billeder, dokumenter m.m. ville gå tabt. Men indlæg skulle være i hus. Udfordringen består nu bare, iflg. Steen, at finde et hotel der virker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Jamen Steen vil jo ikke betale sig fra det. Selve driften er det mindste problem... Det er en gratis service. At den er nede 1 gang om måneden er en lille pris at betale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Det er en gratis service. At den er nede 1 gang om måneden er en lille pris at betale. 1 gang om måneden? Jeg oplever timeouts (af den ene eller anden slags) flere gange om ugen. Det er hamrende irriterende... men nogenlunde til at leve med... (IMO). Til gengæld ville det være rigtigt trist, hvis en given situation skulle kræve en db restore, hvor seneste backup er mere end blot et par døgn gammel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Jeg har timeouts 10+ gange om dagen..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2008 Jamen Steen vil jo ikke betale sig fra det. Selve driften er det mindste problem... Jeg har sq ikke nogen penge. Har du ? De steder jeg har kigget på ligger og roder med trafikgrænser på 50 gb/md og deromkring for de dyreste. Debatten trækker ca. 150 GB om måneden. Det eneste vi kan håbe på er at Servage får styr på databaseproblemet, som de har lovet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2008 Jeg har sq ikke nogen penge. Har du ? De steder jeg har kigget på ligger og roder med trafikgrænser på 50 gb/md og deromkring for de dyreste. Debatten trækker ca. 150 GB om måneden. Det eneste vi kan håbe på er at Servage får styr på databaseproblemet, som de har lovet. Hvilke krav (server, plugins mv.) er der til debatten og hvad tillader budgettet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sali1987 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2008 Jeg har sq ikke nogen penge. Har du ? De steder jeg har kigget på ligger og roder med trafikgrænser på 50 gb/md og deromkring for de dyreste. Debatten trækker ca. 150 GB om måneden. Det eneste vi kan håbe på er at Servage får styr på databaseproblemet, som de har lovet. Hmm... Der må sgu da være noget galt, hvis der er et trafikforbrug på hele 150 gb om md...? Ren database og nogle billeder bør ikke trække så meget. Hvor meget fylder selve databasen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites