Jump to content
Gawc

Snart kan man jo ikke bruge betalingskort mere.

Recommended Posts

nej men som jxhab skriver har banker selvrisiko så de ville heller aldrig däkke 100kr der forsvandt eller blev fusket på dit kort!! jxhab jeg har aldrig nävnt minutter har jeg? og måske er bonderöve ikke så skarpe til betalingskort men pröv du at styre feks. et automatiseret malkningsanläg eller en af de store mejetärskere så ville du väre endnu mere lost :)
Det gælder kun hvis du har haft uforsigtig omgang med din pinkode - og det ved jeg af den simple årsag at jeg har været turen igennem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
nej men som jxhab skriver har banker selvrisiko så de ville heller aldrig däkke 100kr der forsvandt eller blev fusket på dit kort!! jxhab jeg har aldrig nävnt minutter har jeg? og måske er bonderöve ikke så skarpe til betalingskort men pröv du at styre feks. et automatiseret malkningsanläg eller en af de store mejetärskere så ville du väre endnu mere lost :)
Nej jeg ville sikkert gå helt kold, men jeg tror du missede min pointe.. du skrev selv at du var irriteret over at stå i kø fordi folk fumlede med deres kort og det oplevere jeg sjældent hverken i malmö eller københavn eller andre steder jeg opholder mig og derfor var jeg bare lidt geografisk sarkastisk :-) ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej jeg ville sikkert gå helt kold' date=' men jeg tror du missede min pointe.. du skrev selv at du var irriteret over at stå i kø fordi folk fumlede med deres kort og det oplevere jeg sjældent hverken i malmö eller københavn eller andre steder jeg opholder mig og derfor var jeg bare lidt geografisk sarkastisk :-) ...[/quote'] observer smiley efter post ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
observer smiley efter post ...
:) .. jeg tror mønter eller kort, så er vi begge irriteret over folk som spilder vores tid i en kø :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:) .. jeg tror mønter eller kort' date=' så er vi begge irriteret over folk som spilder vores tid i en kø :)[/quote'] ja burde väre lovligt at bakke henover dem på p-pladsen bagefter .. desvärre må man, hvis man vil bo i sverige indfinde sig med at der helt sikkert ikke er mange svenskere der lider af stress.. alt foregår i halvt tempo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja burde väre lovligt at bakke henover dem på p-pladsen bagefter .. desvärre må man, hvis man vil bo i sverige indfinde sig med at der helt sikkert ikke er mange svenskere der lider af stress.. alt foregår i halvt tempo
Michael > pas nu på, du har indtil nu i denne tråd sat adskellige kommaer :laugh: Det må da være en fejl?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det skal jo väre sådan så selv dem der kan holde fätter/kusine fest sammen med sin kone eller mand også kan forstå det ..
Ok, én ting er, at du ikke er glad for kommaer, men du kan altså noget med, at få smilet frem hos mig med dine kommentarer. Tak for det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej og det er sku rart, herover tager de sig tid til deres kunder, smiler siger hej og farvel og i det hele taget prøver at yde, et i Danmark for længst glemt ord, nemlig service. Ikke som en sur og tvær Netto medarbejder i DK, der jo dårligt gider/har tid til at svare hvis man spørg dem om noget. Vi er jo alle forskellige, men jeg syntes bedre om den Svenske, lidt langsommere men venlige model, end den hurtige og sure danske;)

desvärre må man, hvis man vil bo i sverige indfinde sig med at der helt sikkert ikke er mange svenskere der lider af stress.. alt foregår i halvt tempo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Nej og det er sku rart, herover tager de sig tid til deres kunder, smiler siger hej og farvel og i det hele taget prøver at yde, et i Danmark for længst glemt ord, nemlig service. Ikke som en sur og tvær Netto medarbejder i DK, der jo dårligt gider/har tid til at svare hvis man spørg dem om noget. Vi er jo alle forskellige, men jeg syntes bedre om den Svenske, lidt langsommere men venlige model, end den hurtige og sure danske;)
Hehe ja .. altså mine kommentare var ikke møntet på servicen, men mere på dem der står foran kassen.. Personligt har du helt ret, jeg synes det er fantastisk at de hilser på en - jeg prøvede en gang at sige hej til en netto medarbejder i kassen i Kastrup og han gloede bare mærkeligt på mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok, én ting er, at du ikke er glad for kommaer, men du kan altså noget med, at få smilet frem hos mig med dine kommentarer. Tak for det :D
ja når man tager dettte for hvad det er , nemlig et internetforum .. så fatter man jo at man ikke skal tage det specielt seriöst, det er först når man begynder at tage alt på nettet seriöst, at det begynder at blive svärt at smile.... men sådanne mennesker er de fleste fora fyldt med. folk der tror, at alt hvad der bliver skrevet i et forum er det dybeste alvor, og at man, hvis man skriver et enkelt "bandeord"(hvilket alt nästen er for närtagende personer) så er man sur og vred :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja når man tager dettte for hvad det er , nemlig et internetforum .. så fatter man jo at man ikke skal tage det specielt seriöst, det er först når man begynder at tage alt på nettet seriöst, at det begynder at blive svärt at smile.... men sådanne mennesker er de fleste fora fyldt med. folk der tror, at alt hvad der bliver skrevet i et forum er det dybeste alvor, og at man, hvis man skriver et enkelt "bandeord"(hvilket alt nästen er for närtagende personer) så er man sur og vred :)
He-he, godt ord igen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ville sku da også være sur hvis jeg skulle sidde i kassen i netto og høre på alle de kloge danskere der kan det hele på den halve tid... Hvis i vidste hvor meget mundlort en sådan medarbejder skal høre på i løbet af en dag fra folk der tror de ejer butikken fordi de køber en liter mælk der, så ville i sku også være sure.. Straks der er mere end 2 mennesker i køen, er der folk der brokker sig over hvorfor der ikke bliver åbnet en kasse mere! Hvis i har Så forbandet travlt hvorfor så ikke bare få varene bragt til døren? Og i må sku være skide uheldige de steder i kommer, alle er åbenbart enten sure eller tager ikke jeres kort eller så er der noget andet i vejen. At de små butikker i sverige ikke tager kort, er fordi det er for dyrt for dem og de fleste steder vil de ikke pålægge kunderne den afgift. Og af de få steder jeg har været i mit korte liv er sverige det sted der er længst kø ved pengeautomaterne, uanset om det er payday eller ej, svenskerne har ikke travlt, kan lide at have pengene i hånden frem for plastic og tager det generelt stille og roligt i hverdagen. Min svenske nabos motto er: Hvad vi ikke når i dag, når vi nok i morgen eller en anden dag;) Ps. arbejder ikke i Netto, eller for den sags skyld nogen anden butik:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha morsomt, at du reagere på mit indlæg, for vi er ganske enige. Det er jo derfor jeg bedre kan li den Svenske langsomme model end den Danske hurtige. For det er jo klart at hvis kunderne er sure blive personalet det også, og hvis personalet er sure bliver kunderne det også. Hvem der blev sure først er jo diskutionen om hønen og ægget om igen;)

Jeg ville sku da også være sur hvis jeg skulle sidde i kassen i netto og høre på alle de kloge danskere der kan det hele på den halve tid...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ville sku da også være sur hvis jeg skulle sidde i kassen i netto og høre på alle de kloge danskere der kan det hele på den halve tid... Hvis i vidste hvor meget mundlort en sådan medarbejder skal høre på i løbet af en dag fra folk der tror de ejer butikken fordi de køber en liter mælk der, så ville i sku også være sure.. Straks der er mere end 2 mennesker i køen, er der folk der brokker sig over hvorfor der ikke bliver åbnet en kasse mere! Hvis i har Så forbandet travlt hvorfor så ikke bare få varene bragt til døren? Og i må sku være skide uheldige de steder i kommer, alle er åbenbart enten sure eller tager ikke jeres kort eller så er der noget andet i vejen. At de små butikker i sverige ikke tager kort, er fordi det er for dyrt for dem og de fleste steder vil de ikke pålægge kunderne den afgift. Og af de få steder jeg har været i mit korte liv er sverige det sted der er længst kø ved pengeautomaterne, uanset om det er payday eller ej, svenskerne har ikke travlt, kan lide at have pengene i hånden frem for plastic og tager det generelt stille og roligt i hverdagen. Min svenske nabos motto er: Hvad vi ikke når i dag, når vi nok i morgen eller en anden dag;) Ps. arbejder ikke i Netto, eller for den sags skyld nogen anden butik:)
at de hörer på meget lort er pisseligegyldigt ... kan de ikke klare det, skal de ikke ha et servicejob längere er den ikke!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg handler ingen af de 2 nävnte steder... men det ändrer stadig ikke på at folk der ikke kan klare kundekontakt, uanset om det er dumme kunder eller ej ikke bör sidde i et job hvor de har kundekontakt.. det er grunden til at jeg ikke har sådan et job for det ville ende i vold inden 1 dag var omme.. og derfor tager jeg ikke sådan et job for jeg ved jeg ikke ville kunne klare det . derfor jeg har et job hvor jeg er beväbnet, det fungerer forbandet godt mod utilfredse mennesker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg handler ingen af de 2 nävnte steder... men det ändrer stadig ikke på at folk der ikke kan klare kundekontakt, uanset om det er dumme kunder eller ej ikke bör sidde i et job hvor de har kundekontakt.. det er grunden til at jeg ikke har sådan et job for det ville ende i vold inden 1 dag var omme.. og derfor tager jeg ikke sådan et job for jeg ved jeg ikke ville kunne klare det . derfor jeg har et job hvor jeg er beväbnet, det fungerer forbandet godt mod utilfredse mennesker
Det lyder lidt af politimand, og du har så absolut ret, det er sku heller ikke et servicefag:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er morsomt som ingen militær folk kan li ham, hvad er det i kalder ham P.R. Christiansen :lol:

ah ja B.S.C. manden der ikke kunne kende forskel på et legetöjsvåben og et ägte selvom han havde begge i händerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"kärt" barn har mange navne, men ja det er ofte brugt ... han får bare en del mere "credit" end han fortjener og er bare en besserwisser af de helt store, og skal man väre det på tv så har du fandme bare at he ret HVER gang når man gir den som superekspert.. men det har han desvärre ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites