lorup 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2009 DET var snapt! Tusind tak. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2009 Det ville svare til at vi skulle lukke al snak om biler' date=' da de også kan bruges til at bryde loven med.[/quote'] Vil det sige at www.thepiratebay.org ikke længere er et fyord her? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2009 Vil det sige at www.thepiratebay.org ikke længere er et fyord her?Mindes ikke at ovenstående link skulle være fy-fy. Derimod er dybere links til samme nok et problem, hvis der er tale om beskyttet materiale Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emilml 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Ville være nice hvis en kunne sende mig en invite til newzbin.com Har siddet det meste af dagen og prøvet at få fat på en invite.. men lader til ingen af de sites jeg er regular på eller på irc har nogle invites.. Har intet imod at betale det newzbin kræver hver månede for at være medlem.. bare det med inviten der er svært.. Min mail er emilml91[at]gmail[dot]com Takker på forhånd :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
C4ppo 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2009 Jeg vil også meget gerne bede om en invite til newzbin: jeghaderfisk SNABEL-A hotmail.com På forhånd tak :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cmeier 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 sendt pr. mail - enjoy :th2: Også en til mig tak:) mail... Cnme01 (at) gmail (dot) com Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
windsor 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Også en til mig tak:) mail... Cnme01 (at) gmail (dot) com Invitation er sendt / Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2009 sjovt så mange der kun lige opretter en profil for at få en invitere herinde.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2009 sjovt så mange der kun lige opretter en profil for at få en invitere herinde....Prøv at søge på Google.dk efter "newzbin"... Sundebatten er et af de første hits du får Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kanee 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2009 Hej, Jeg søgte på google efter en newzbin invite, og så kom denne side frem :) Håber der er en der kan hjælpe. kanee123 (A) gmail.com Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
1234hansen 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2009 Jeg vil også sætte stor pris på en invitation. 1234hansen(a)gmail.com Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2009 Hvad er forskellen på en invitation også købe almindelig adgang ? Vil da ikke tro at en invitation giver gratis brug af Newsbins service? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2009 Du kan kun "sign up" hvis du har fået en invitation, hvorefter man så skal købe adgang http://www.newzbin.com/account/signup/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
1234hansen 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2009 Du kan kun "sign up" hvis du har fået en invitation, hvorefter man så skal købe adgang http://www.newzbin.com/account/signup/ Det er helt rigtigt, og derfor vil jeg blive vildt glad hvis der er en venlig giver med en invitation til "newzbin" sendt til min email: 1234hansen(a)gmail.com Venlig hilsen Hansen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazz 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2009 få i svar på jeres anmodninger? lad mig selv prøve jazzmind(a)live.dk:fight: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2009 Jazz, skal du overhovedet bruge det til noget ud over at se om du kan få en ? Det er mere fordi invites ikke er uendelige, man får kun et par stykker at give ud og man er ansvarlig for dem som man giver ud Hvis personen man giver dem til "laver ballade" så bliver man slettet derinde fra Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
1234hansen 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2009 Jazz, skal du overhovedet bruge det til noget ud over at se om du kan få en ? Det er mere fordi invites ikke er uendelige, man får kun et par stykker at give ud og man er ansvarlig for dem som man giver ud Hvis personen man giver dem til "laver ballade" så bliver man slettet derinde fra Jeg har adgang til en god nyheds-server, men mangler en lige så god index-server og newzbin er en af de bedste. Pt. bruger jeg www.ngindex.com men den kan ikke se mere end 197 dage tilbage. Jeg vil med garanti opføre mig ordentligt på newzbin, og som tak vil jeg altid gemme én invitation til den som har inviteret mig, så hvis noget skulle gå galt, har jeg altid en livline parat der kan sendes retur. Jeg håber at der er en som vil sende en invitation til min email på 1234hansen(a)gmail.com Mange venlige hilsner Hansen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Jeg har adgang til en god nyheds-server' date=' men mangler en lige så god index-server og newzbin er en af de bedste. Pt. bruger jeg [url']www.ngindex.com men den kan ikke se mere end 197 dage tilbage. Jeg vil med garanti opføre mig ordentligt på newzbin, og som tak vil jeg altid gemme én invitation til den som har inviteret mig, så hvis noget skulle gå galt, har jeg altid en livline parat der kan sendes retur. Jeg håber at der er en som vil sende en invitation til min email på 1234hansen(a)gmail.com Mange venlige hilsner Hansen Done ;-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Har brugt en halv arbejdsdag på emnet og må sige at nyhedsgrupper har fået en fornyet interesse hos mig :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
1234hansen 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Done ;-) :th2:;) TAK Menace Sender dig lige en PM. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2010 http://www.usenetshack.com/official-comment-newzbin-admin-caesium-newzbins-demise-and-source-code-theft/ Tråden lukkes. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites