larscph 18 Anmeld indhold Skrevet September 27, 2008 Hey folks... Er der én der ligger inden med en newzbin konto som kunne have lyst til at sende mig en invitation? Har lige opdatet min Synology DS207 så den nu supporterer nzb filer - og det må da lige prøves :) mail... lars (at) landligt (dot) dk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 sendt pr. mail - enjoy :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 Hep.. Got it - tak for hjælpen! :th2::th2::th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 og for os andre hvis nysgerrighed er blevet vækket kraftigt...kan der så løftes et lille slør for hvad vi har med at gøre her? :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 og for os andre hvis nysgerrighed er blevet vækket kraftigt...kan der så løftes et lille slør for hvad vi har med at gøre her? :D Søg på google efter enmet, jeg vil nødigt poste links der ligger i gråzonen :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 Grå zone - nej da. .Nzb er bare en overbygning til det gode gamle NNTp - Usenet. Wikipedia om NZB. At det er så er muligt at finde alt muligt materiale ude i den store verden er en anden sag. Men .nzb og usenet i sig selv er der nu ikke noget ulovligt i. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 Grå zone - nej da. .Nzb er bare en overbygning til det gode gamle NNTp - Usenet. Wikipedia om NZB. At det er så er muligt at finde alt muligt materiale ude i den store verden er en anden sag. Men .nzb og usenet i sig selv er der nu ikke noget ulovligt i. Nej det ved jeg godt :) .. jeg er selv glad for usenet og har brugt det i rigtig mange år :) Men udover det så mangler jeg egentlig også en invitation :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 Men udover det så mangler jeg egentlig også en invitation :) Jeg deler gerne ud.. Når jeg engang kan - for der går "tid" (as in: jeg ved ikke hvor meget tid) før man får invitationer til rådighed som man kan sende til andre. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 du har 8 uger inden du kan sende invititationer ud Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2008 nu behøver man ikke lige bruge newzbin til at søge, men der er mange andre sider jeg har dog 5 invitationer til uddeling, skriv mail :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
giffer 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2008 Newzbin invitation Hej Hvis der er en der har en newzbin invitation i overskud,vil jeg blive rigtig glad for at få en.. Mvh Torben giffer@city.dk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2008 Hermed sendt Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mikuz 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Newzbin invitation :D Hejsa Gutter :) Hvis der er en der har en newzbin invitation i overskud,vil jeg blive rigtig glad for at få en.. :) Min mail : GameDiesel@hotmail.com Mvh Mike Andreasen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 done Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mikuz 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 tak Menace du er en skat :d du er på min kærligheds plads nr 1 :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Hey Menace Hvis du skulle have en til i overskud kunne jeg da godt tænke mig en invite. Email: raveie@ofir.dk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mikuz 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Raveie :d det er giga nice :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 hvad er det i får :) er det torrent Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 hvad er det i får :) er det torrenthttp://en.wikipedia.org/wiki/Newzbin Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2009 Hey Menace Hvis du skulle have en til i overskud kunne jeg da godt tænke mig en invite. Email: raveie@ofir.dk done Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2009 done Takker :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anderspier 0 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Nogen som har en newzbin invitation Nogen som har en newzbin invitation Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2009 Nogen som har en newzbin invitation Det er jo en betalings side... Skal man have invite? :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sten_ravn 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2009 Du har PM! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2009 Det er jo en betalings side... Skal man have invite? :) Ja du skal invites for at oprette en bruger hos dem. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites