Jump to content
larscph

Newzbin invitation

Recommended Posts

Hey folks... Er der én der ligger inden med en newzbin konto som kunne have lyst til at sende mig en invitation? Har lige opdatet min Synology DS207 så den nu supporterer nzb filer - og det må da lige prøves :) mail... lars (at) landligt (dot) dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
og for os andre hvis nysgerrighed er blevet vækket kraftigt...kan der så løftes et lille slør for hvad vi har med at gøre her? :D
Søg på google efter enmet, jeg vil nødigt poste links der ligger i gråzonen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Grå zone - nej da. .Nzb er bare en overbygning til det gode gamle NNTp - Usenet. Wikipedia om NZB. At det er så er muligt at finde alt muligt materiale ude i den store verden er en anden sag. Men .nzb og usenet i sig selv er der nu ikke noget ulovligt i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Grå zone - nej da. .Nzb er bare en overbygning til det gode gamle NNTp - Usenet. Wikipedia om NZB. At det er så er muligt at finde alt muligt materiale ude i den store verden er en anden sag. Men .nzb og usenet i sig selv er der nu ikke noget ulovligt i.
Nej det ved jeg godt :) .. jeg er selv glad for usenet og har brugt det i rigtig mange år :) Men udover det så mangler jeg egentlig også en invitation :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men udover det så mangler jeg egentlig også en invitation :)
Jeg deler gerne ud.. Når jeg engang kan - for der går "tid" (as in: jeg ved ikke hvor meget tid) før man får invitationer til rådighed som man kan sende til andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...