BS 4 Anmeld indhold Skrevet September 27, 2008 Er der nogen har haft held til at handle på den? Snakkede med en medarbejder i 3 butikken i Fields og hun sagde det ikke var muligt. Men de har nogen tilbud som kun kan findes på webshoppen og derfor ville jeg høre om der er nogen der har handlet der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 Jeg har købt 2 telefoner gennem tiden i deres webshop, men begge gange med abonnement. Jeg prøvede i sidste uge at købe et usb-moden uden abonnement, men det kunne ikke lade sig gøre (jeg fandt i hvert fald aldrig ud af en måde at undgå det medfølgende abonnement). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 Jeg fik af vide det slet ikke kunne lade sig gøre fordi man skulle kredit godkendes i sverige. Det kunne de ikke når man handler i webshopper...til trods for man var kunde i forvejen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 ahhh ...okay men de 2 telefoner købte jeg fra danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2008 ahhh ...okay men de 2 telefoner købte jeg fra danmark. Nok derfor :th2: Men det er jo nærmest diskrimination af folkegruppe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites