nero 10 Anmeld indhold Skrevet September 26, 2008 Er der nogen der kender til en eller flere firmaer i sverige som laver TV installationer, saa den kommer op og haenge. Og hvor meget d bliver. Eller er du en som har lavet et lignende professional styk arbejde? Jeg vil gerne have kablerne igennem vaeggen. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2008 Hvis du fortæller om dit setup kan du måske få en vejledning i selv at gøre det? Når du siger gennem væggen? hvad har du på den anden side? Hvilken væg er det? Hvilket fjernsyn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nero 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2008 Ja, jeg kan godt selv goere d, men jeg har ikke d udstyr man skal bruge til at goere d. Jeg har ogsaa betalt en del for fjernsynet saa ville ikke riskere noget. saa hellere betale de extra penge og faa d gjordt professionalt. D er en Zepto helios A40" D utrolige er at billedet forneden er d eneste hele fjernsynet haenger pa :-> Jeg har gibs plader de er 12mm tykt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2008 Ja, jeg kan godt selv goere d, men jeg har ikke d udstyr man skal bruge til at goere d. Jeg har ogsaa betalt en del for fjernsynet saa ville ikke riskere noget. saa hellere betale de extra penge og faa d gjordt professionalt. D er en Zepto helios A40" D utrolige er at billedet forneden er d eneste hele fjernsynet haenger pa :-> Jeg har gibs plader de er 12mm tykt. Der står på tvet hvilket beslag der passer. Til gipsplader kan man få nogle rawplugs der bære 40kg per stk. De hedder blå expandet til 1 lag gips og rød expandet til 2 lags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites