Jump to content
Sheeba07

Natteliv i Malmö

Recommended Posts

Hej Vil spørge om der er nogle der har god erfaring med hvor man kan gå hen og feste/hygge/people-watche en lørdag aften i Malmø? Er ny her på forummet, men har set den nyttige sticky om gå-i-byen-steder. Der er dog nævnt mange og kan ikke lige gennemskue hvor veninder, ca. midt 20'erne, kan gå hen, hvis det ikke skal være diskotek? Anyone?? På forånd tak for hjælpen... :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry for det sene svar.. men det er ikke så tit jeg er på i weekenden.. Jeg håber i fandt et godt sted, men eftersom I ikke var interesseret i et diskotek så er Buddha IKKE stedet om lørdagen :-) Der findes mange hyggelige pubs og andet som man kan gå på istedet for. Og ellers er Lilla torg et godt bud stadig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan du skrive hvor du tog hen og din oplevelse af stedet/stederne ? :D
Jamen det kan jeg da godt :) Altså, det skal lige siges at man er jo lidt forvirret over hvor man skal gå hen når man er nytilflytter. Vi fulgte thygesens råd og tog til Lilla Torg og der var en del mennesker. Der var udendørs servering og da det ikke var meget koldt valgte vi Moosehead. Den café/bar der ligger på hjørnet var helt proppet - det var ellers der vi ville ha sat os. Vi var åbenbart kommet ret sent af sted hjemmefra så vi havde næsten lige sat os med vores drink, da de tændte store lamper og slukkede for gasbrænderne :( Det synes jeg var lidt tamt. Måske kunne bartenderen lissom have sagt at de lukkede lige om lidt, og om vi ville have en mindre drink (men det tjener de jo ikke penge på). Anyways, vi var nødt til at tylle den der drink ret hurtigt (vi blev jo næsten "smidt væk"), så en af mine veninder blev lidt dårlig. Vi gik over på Centiliter Gram for at se hvad der skete der, men konstaterede at det nok ikke var stedet for os. Dernæst gik vi lidt videre og overvejede om vi skulle stille os i kø til enten Harry's eller Etage, men det blev ikke til noget - måske fordi man ikke kender stederne og er lidt ny i Malmø. Så gik vi på Burger King :D Tror vi tager på diskotek næste gang!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites