Jump to content
Juff

Vil gerne brokke mig lidt mht bredbåndsbolaget

Recommended Posts

Så bær over med mig :sick: Da vi flyttede i hus i januar tegnede jeg abb. hos bredbåndsbolaget. up til 20/3 mbit inkl telefoni for 349,- ( bruger dog ikke telefonien ) Indtil et par uger siden kørte min forbindelse med en ca. hastighed på 5 up 1,5ned. Det kan jeg jo ikke rigtig brokke mig over, da de jo ikke garantere 20/3 Nå men for 14 dage siden begyndte jeg at miste forbindelsen periodisk, og min hastighed er 1-2 mbit ned og 0,5 mbit upp... Jeg ringede og brokkede mig, og efter en længere samtale hvor de prøvede diverse ting uden held blev de enige om at sende et nyt modem... Det fik jeg så i sidste uge, men problemet var det samme. Det resulterede i at jeg ringede igen i fredags, og efter en længere samtale sender de sgu et modem igen.... Det kunne jo være de 2 andre var i stykker :rolleye: Det modtog jeg så i går, og gæt engang, stadig samme problem. Nu har jeg altså 3 modem fra BBB og en stadig ustabil forbindelse. Jeg ringede selvfølgelig igen for at få dem til at opsige abb. som der har bindingstid til 31 januar, dog uden held. De vil først lave en fejlmelding på linjen, og derefter vil de vurdere mht økonomisk kompensation og en evt opsigelse... Dog skulle jeg være opmærksom på at det kan koste 1500 hvis det er tydeligt jeg har lavet en fejl som at knække en ledning, eller stille modemet ved en højt :fight: Nå men jeg venter spændt, og glæder mig til at komme væk fra dem, det er sgu meget tid at bruge på telefon opkald og afhentning og levering af pakker.... uden lortet virker...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Øh, for mig lyder det som om de har forsøgt at afhjælpe problemet og vil hellere foretage fejlretning før noget andet... Det er da vist meget almindelig praksis, uanset hvilket selskab du har... Hvis du har skiftet modem og linien periodisk fejler, så kan det være flere ting. Det klart nemmeste vil være for dem at kalde en tekniker ud og måle linien igennem. Han kan med en tester på påvise fejl og rette dem, såfremt det er muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ok det med at skifte modem 2 gange var måske lidt for meget' date=' men du skal da have en tekniker til at se på linien.. Hvad nu hvis du får samme problem med et andet selskab..[/quote'] Ja selvfølgelig, man bliver bare lidt bitter i længden... Lure dog lidt på 3,s bredbånd pro. op til 7.2 mbit ned og op til 1,4 upp for endast 199,- :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja selvfølgelig' date=' man bliver bare lidt bitter i længden... Lure dog lidt på 3,s bredbånd pro. op til 7.2 mbit ned og op til 1,4 upp for endast 199,- :)[/quote']Hastigheden angivet er teoretisk max. I daglig brug kommer du sjældent over 4-5 mbps. Skidtet er ovenud praktisk, når man ser på transportabiliteten og fleksibiliteten. Men som "primært bredbånd", nej - ikke efter min mening. Medmindre dit behov er meget lille, og du ikke har et problem med disconnects og nedsat hastighed :rolleyes: Og hvis det endelig skal være, så er min erfaring med USB-donglerne "so-so" - hvorimod oplevelsen forbedres drastisk med et Ericsson W21 til at håndtere forbindelsen. Men stadig...:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...