larscph 18 Anmeld indhold Skrevet September 22, 2008 Okay.. Hvad laver sådan et håndtag på bropillen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Altså der nede i vandhøjde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Altså der nede i vandhøjde... Det er til hvis en falder i vandet, så kan man holde sig ovenvande Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Det er til hvis en falder i vandet' date=' så kan man holde sig ovenvande [/quote'] Oh.. Fedt... Hehe.. Altså til man får krampe i armen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Fortøjning, kunne jeg forestille mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Eller har reb på, så man ikke driver væk.... Alternativt til at fortøje en båd. Men må jeg ikke henvise dig til denne fantastiske side, hvorpå slige spørgsmål kan stilles??? http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php? Der er det eksperterne på området, der svarer så godt de kan og derved kan belyse sagen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Fortøjning' date=' kunne jeg forestille mig.[/quote'] Vældigt handy til når man skal fortøjre sin båd og placere bomben til terror-angrebet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Eller har reb på, så man ikke driver væk.... Alternativt til at fortøje en båd. Men må jeg ikke henvise dig til denne fantastiske side, hvorpå slige spørgsmål kan stilles??? http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php? Der er det eksperterne på området, der svarer så godt de kan og derved kan belyse sagen... Jamn det svarer jo bare aldrig derinde på bron's fantastiske forum.... Men har lavet en note til mig selv om at have reb med i bilen - just i case..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 Kanske det er til de selvmordere der fortryder på vej ned...... men kanske det er for sent så Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 det er sgu til når de gør rent i øresund så kan de lige løfte og få støvsugeren over det hele. eller også er det til de stakkelt ål med ondt i øjnene så kan de lige tage sig en slapper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2008 det er sgu til når de gør rent i øresund så kan de lige løfte og få støvsugeren over det hele. eller også er det til de stakkelt ål med ondt i øjnene så kan de lige tage sig en slapper :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites