nikolaj 10 Anmeld indhold Skrevet September 22, 2008 jeg er den lykkelige ejer af en "ældre" 4x4 og den har et par rusthuller.. Jeg skal have den til syn i sverige og pga rusten, er der nogle skarpe kanter. mit spørgsmål går ud på om der er nogle herinde, der har prøvet tricket med at sætte gaffatape udenpå og så køre bilen til syn? Det går 9 ud af 10 gange i DK men hvad med Sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Gaffatape udenpå? Håber jeg ikke går... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 Hvis det er rust i ikke bärende dele så er der vel ingen ko på isen? "Skönhedspletter" har jo alle äldre biler, og den bliver jo ikke könnere af gaffatejp. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter M 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 jeg har også en gammel (1986) 4x4 som jeg har haft til syn 5-6 gange nu. Jeg kan varmt anbefale at du kører til Trelleborg og får den synet (i hvert fald hvis den er lätt lastbil registreret, kender ikke til personbils-synsfolkene dernede). Der interesserer de sig kun for det væsentlige rent rustmæssigt, nemlig om rammen er i orden. Karossens stand har jeg aldrig fået kommentarer på, selvom jeg har masser af buler og skarpe kanter fra terrænkørsel (og nu forudsætter jeg så at din 4x4 har chassisramme og ikke selvbærende karosse, så er det en anden sag). Synshallerne i Malmö har jeg kun dårlige erfaringer med, der har jeg fået anmærkninger på de mest tåbelige småting (motorhjælmen for svær at åbne, passagerdør for svær at lukke, mikroskopisk hul i udstødningen, lidt oliespild fra gearkassen (den er engelsk, hvad regner de med...)). /Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 Det var lige præcis de skarpe kanter, som jeg var urolig for... håber ikke de går op i om mine døre kan lukkes ordenligt. Min er fra Tyskland, så de der problemer, sker ikke kun for englænderne.. selvom de sikkert har flere af dem :p Det lugter lidt af at jeg heller må få en tid i Trelleborg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites