Jump to content
Buddha

Hvor har jeg svinet dig til henne GIO???

Recommended Posts

Guest jxhab
Jeg ved det' date=' men jeg kunne simpelthen ikke dy mig for lidt ballade :)[/quote'] Det ved jeg og det er fint for mit vedkommende, med alt ære og respekt for både Buddha og Gio, så fører tråden jo alligevel ikke til noget brugbart, så lidt humor synes jeg er ganske fint :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er der nogen der mangler........meget af til tider......:D

Det ved jeg og det er fint for mit vedkommende' date=' med alt ære og respekt for både Buddha og Gio, så fører tråden jo alligevel ikke til noget brugbart, så lidt humor synes jeg er ganske fint :)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fra denne "lejr", ingen protester :) Og det bliver så sidste ord fra mig denne mandag aften da sengen nu kalder næsten lige så højt som damen :laugh:
Så er der vel blot tilbage at ønske alle sweat dreams... Eller hvad natten nu måtte byde på af oplevelser...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja det er der nogen der mangler........meget af til tider......:D
ja det kan der være noget om.. jeg tror mit sidste punkt i denne tråd vil være følgende sætning "I har alle ret, men jeg er rygende uenig med jer allesammen"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej ikke når man er på god fod med de rigtige mennesker ;)
Ja det er bare ét punkt - hold dig på god fod med de rigtige. Og husk at du i morgen måske får brug for dem der i dag er dine fjender. Osv. Nogen mestrer de dicipliner bedre end andre. Og blandt andet dermed er reglerne bestemt ikke ens for alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Personligt kan jeg godt lide lidt anarki .. men jeg ved også at jeg lever på "lånt" tid i den forstand at Gio eller Steen til en hver tid kan kaste mig ud som de behager det og det må man jo bare forholde sig til .. Skulle man konkludere lidt på hele denne her tråd, jo så kan Buddha måske godt have en pointe i at han føler sig lidt mere ramt end andre og på den anden side så har Gio måske Buddha mere på "radaren" fordi han er træt af ham eller et eller andet ..
Det er ikke anarki eller have nogen på radaren. Det er homogenitet. sunddebatten er homogen. Når buddha eller andre der ikke er en del af denne homogene gruppe bliver de irrriteret. Gå ikke mod strømmen! Bemærk også at Gio ikke er sen til i 60% af alle hans indlæg at fortælle at han er _moderator_ og at han _gør et kæmpe arbejde for alle jer læsere herinde_ Så mon ikke der er noget der trykker ham. Måske I ikke giver ham nok påskønnelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er ikke anarki eller have nogen på radaren. Det er homogenitet. sunddebatten er homogen. Når buddha eller andre der ikke er en del af denne homogene gruppe bliver de irrriteret. Gå ikke mod strømmen!
Det er den med lugten og bageriet ikk'?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej..... Individet må ikke tro han er noget.....Alt anderledes skal holdes nede... Jantelovens 10 bud: Du skal ikke tro, du er noget. Du skal ikke tro, at du er lige så meget som os. Du skal ikke tro, at du er klogere end os. Du skal ikke bilde dig ind, at du er bedre end os. Du skal ikke tro, at du ved mere end os. Du skal ikke tro, at du er mere end os. Du skal ikke tro, at du dur til noget. Du skal ikke le ad os. Du skal ikke tro, at nogen bryder sig om dig. Du skal ikke tro, at du kan lære os noget.

Nå-ja at f.eks. en moderator ikke må tro han er noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH]2414[/ATTACH] Som Trine skrev i en anden tråd: Voldsom interessant samtale! :p Jeg er tidligere blevet kaldt røvslikker af Buddha (som dengang vist hed Supermule), fordi jeg tillod mig at støtte Gio. :th2: Flot! Nu vil jeg så støtte Gio igen - for jeg synes han gør et godt stykke arbejde, og jeg fatter simpelthen ikke, at han ikke for længe siden har smidt de to-tre idioter ud, som tror de kan tillade sig hvad som helst herinde, blande sig i alt og generelt skide på alle andre debattører ved hensynsløse indlæg og blanden sig i alt (især noget, de ikke aner noget om). Fordi jeg nu skriver det her indlæg, får jeg sikkert en lang smøre fra både idiot et og idiot to om hvor stor en nar jeg er og hvordan jeg kan tillade mig at skrive som jeg gør og så videre og så videre. Hvis du svarer sådan på mit indlæg, må du i den grad føle dig truffet - så lad os se, hvem der svarer..! ;) Gio! Du har min velsignelse - og formentlig 98,5% af de andre aktive debattørers velsignelse også - til at smide de børnehavebørn ud! Hellere nu end senere! :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige sendt dig en mail vedr dette indlæg........ Den taler nedsættende om andre medlemmer herinde. Det må da udløse en advarsel.........

[ATTACH]2414[/ATTACH] Som Trine skrev i en anden tråd: Voldsom interessant samtale! :p Jeg er tidligere blevet kaldt røvslikker af Buddha (som dengang vist hed Supermule), fordi jeg tillod mig at støtte Gio. :th2: Flot! Nu vil jeg så støtte Gio igen - for jeg synes han gør et godt stykke arbejde, og jeg fatter simpelthen ikke, at han ikke for længe siden har smidt de to-tre idioter ud, som tror de kan tillade sig hvad som helst herinde, blande sig i alt og generelt skide på alle andre debattører ved hensynsløse indlæg og blanden sig i alt (især noget, de ikke aner noget om). Fordi jeg nu skriver det her indlæg, får jeg sikkert en lang smøre fra både idiot et og idiot to om hvor stor en nar jeg er og hvordan jeg kan tillade mig at skrive som jeg gør og så videre og så videre. Hvis du svarer sådan på mit indlæg, må du i den grad føle dig truffet - så lad os se, hvem der svarer..! ;) Gio! Du har min velsignelse - og formentlig 98,5% af de andre aktive debattørers velsignelse også - til at smide de børnehavebørn ud! Hellere nu end senere! :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej..... Individet må ikke tro han er noget.....Alt anderledes skal holdes nede...
Åh men jeg kender skam godt Jante. Men det er stadig moderator og administrator der bestemmer hvem de vil have på deres site. Lev med det eller dø. Jo dygtigere du er - desto bedre er du til at begå dig forskellige steder og stadig opnå det du vil. Insisterer du på at skille dig ud fra mængden når mulighed byder sig så må du også kunne tage de knubs det medfører. Var du rigtig dygtig præcist her... Så få hele sunddebat bag dig og skub Gio moderator ud i det evige mørke..... :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Åh men jeg kender skam godt Jante. Men det er stadig moderator og administrator der bestemmer hvem de vil have på deres site. Lev med det eller dø. Jo dygtigere du er - desto bedre er du til at begå dig forskellige steder og stadig opnå det du vil. Insisterer du på at skille dig ud fra mængden når mulighed byder sig så må du også kunne tage de knubs det medfører. Var du rigtig dygtig præcist her... Så få hele sunddebat bag dig og skub Gio moderator ud i det evige mørke..... :sick:
Aftenens forestilling er hermed forbi med disse ord. Ingen grund til at tærske mere langhalm på det åbenlyse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...