Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Det er så der hvor vi 2 nok ikke bliver enige' date=' men derfor ville jeg aldrig behandle dig dårligere (som jeg mener Jesper gør overfor Brian) :)[/quote']Den diskussion har vi haft andetsteds. Brian ligger som han har redt - og det siger jeg på baggrund af den offentlige information herinde, og uden at skulle behøve at poste Brians ubehøvlede PM's til mig. Jeg ville respektere din mening hvis du kendte alle sagens akter. Men det gør du af gode grunde ikke. Så fred være med det. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 hehe det er også helt fair.. men som du sikkert ved og det ved buddha sikkert også, så er sundebatten ikke noget demokrati og slet ikke en ret at være medlem af, så det er til hver en tid Steen eller Gio's ord som er lov herinde og så må man være utilfreds med det eller acceptere det .. hvis det var et demokrati, så skulle vi stemme om hvem der har magten og sådan er det ikke her - så må man bare prise sig glad eller noget i den stil for at man stadigvæk er her :) Jeg ved skam godt at det ikke er et demokrati, men derfor kan man jo godt prøve at åbne øjnene på de herrer som sidder på magten :) Jeg har al respekt for dem at de gider bruge tiden på det her projekt, jeg ved ikke om jeg ville gøre det samme. Men det jeg prøver at komme igennem med er at de skal kigge lidt indad, inden de peger fingre af Brian - om de så reelt gør det er jo op til dem selv Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Den diskussion har vi haft andetsteds. Brian ligger som han har redt - og det siger jeg på baggrund af den offentlige information herinde' date=' og uden at skulle behøve at poste Brians ubehøvlede PM's til mig. Jeg ville respektere din mening hvis du kendte alle sagens akter. Men det gør du af gode grunde ikke. Så fred være med det.[/quote'] Ikke for at stikke til dig, men hvem siger jeg ikke har læst dem ;) Desuden bliver man ubehøvlet af at blive behandlet ubehøvlet Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Ikke for at stikke til dig, men hvem siger jeg ikke har læst dem ;) Desuden bliver man ubehøvlet af at blive behandlet ubehøvlet Jeg havde nu fint en idé om at Brian havde indviet dig i nogle af sagerne. Så må du jo fortælle mig hvor Brian er blevet uretfærdigt behandlet, og argumentere for hvorfor du mener det er tilfældet - med Brians mangeårige "karriere" herinde taget med i betragtningerne. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Uden at blande mig for meget, så ved jeg at når Gio skriver et indlæg, prikker han tit til Buddha og når Buddha skriver et, så prikker han tit til Gio ITS LOVE BABY ;-) Måske skulle i bare slet ikke besvare indlæg fra den anden eller prikke til hinanden...... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Jeg havde nu fint en idé om at Brian havde indviet dig i nogle af sagerne. Så må du jo fortælle mig hvor Brian er blevet uretfærdigt behandlet' date=' og argumentere for hvorfor du mener det er tilfældet - med Brians mangeårige "karriere" herinde taget med i betragtningerne.[/quote'] Denne sag f.eks: Anklaget for tilsvining af anden bruger (dig så vidt jeg har forstået) uden at det pågældende indlæg bruges som reference til påstanden. Konklusion: Ubegrundet påstand :p Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Uden at blande mig for meget, så ved jeg at når Gio skriver et indlæg, prikker han tit til Buddha og når Buddha skriver et, så prikker han tit til Gio ITS LOVE BABY ;-) Måske skulle i bare slet ikke besvare indlæg fra den anden eller prikke til hinanden...... My words exactly, man skal kunne tåle lidt drillerier :) Men man behøves nu ikke undlade at tale til hinanden... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Uden at blande mig for meget' date=' så ved jeg at når Gio skriver et indlæg, prikker han tit til Buddha[/quote']huh!? Skulle jeg, uden anledning, prikke til Brian ofte!!? Jeg tror du blander tingene lidt sammen, Menace. Men, hvorom alting ér, så behøver jeg slet ikke at sidde her og forsvare min gøren og laden. Måske jeg skulle level'e op, og ændre politikken herinde til BOFH-metoder og nul-tolerans!? Nej vel!?.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Denne sag f.eks: Anklaget for tilsvining af anden bruger (dig så vidt jeg har forstået) uden at det pågældende indlæg bruges som reference til påstanden. Konklusion: Ubegrundet påstand :p Men Gio behøver ikke begrunde sine handlinger :) han er både politibetjent og dommer .. det er lidt det jeg mente før med at dette her ikke er et demokrati.. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Denne sag f.eks: Anklaget for tilsvining af anden bruger (dig så vidt jeg har forstået) uden at det pågældende indlæg bruges som reference til påstanden. Konklusion: Ubegrundet påstand :pFis i en hornlygte. Brian kan fortælle dig hvad han skrev. Og referencen er han heller ikke i tvivl om. Men du synes måske at alle sager skal postets offentligt, og ikke klares internt via PM, hvis det kan klares? Snak du nu med Brian. Så håber jeg han fortæller dig den rigtige version. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hold da op altså... Neverending story. Gio er moderator herinde og bestemmer derfor. Længere er den ikke. Ønsker i demokrati og social rundkreds så tag en tur på RUC eller snup en kiks. Der er aldrig nogen der har lovet demokrati på sunddebat. Buddha / Supermule / mv er bruger herinde og må nu engang bare gøre sig en smule umage for at følge de regler her gælder. Sådan er det. Kan man ikke leve med det må man jo være et andet sted. Og han ved jo udmærket godt at Gio er træt af det fis der hele tiden kommer dryppende - SÅ LAD DOG VÆRE - hvor svært skal det nu være og hvad skulle grunden være til at blive ved? Udover at irritere mest muligt lige til grænsen altså... Alle kan vel tage lidt fis og give igen af samme skuffe. Men når det mere eller mindre bliver det eneste man gør - ja det er altså lidt "åh-nej nu igen" oplevelse. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Men Gio behøver ikke begrunde sine handlinger :) han er både politibetjent og dommer .. det er lidt det jeg mente før med at dette her ikke er et demokrati.. :) Det er vi kun enige om, men manden bad mig argumentere for sagen sååååå... :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Fis i en hornlygte. Brian kan fortælle dig hvad han skrev. Og referencen er han heller ikke i tvivl om. Men du synes måske at alle sager skal postets offentligt, og ikke klares internt via PM, hvis det kan klares? Snak du nu med Brian. Så håber jeg han fortæller dig den rigtige version. Du er nem at gøre mopset ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hold da op altså... Neverending story. Gio er moderator herinde og bestemmer derfor. Længere er den ikke. Ønsker i demokrati og social rundkreds så tag en tur på RUC eller snup en kiks. Der er aldrig nogen der har lovet demokrati på sunddebat. Buddha / Supermule / mv er bruger herinde og må nu engang bare gøre sig en smule umage for at følge de regler her gælder. Sådan er det. Kan man ikke leve med det må man jo være et andet sted. Og han ved jo udmærket godt at Gio er træt af det fis der hele tiden kommer dryppende - SÅ LAD DOG VÆRE - hvor svært skal det nu være og hvad skulle grunden være til at blive ved? Udover at irritere mest muligt lige til grænsen altså... Alle kan vel tage lidt fis og give igen af samme skuffe. Men når det mere eller mindre bliver det eneste man gør - ja det er altså lidt "åh-nej nu igen" oplevelse. Så du mener at 1961 indlæg med nuværende profil ikke indeholder andet end fis og ballade..? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hold da op altså... Neverending story. Gio er moderator herinde og bestemmer derfor. Længere er den ikke. Ønsker i demokrati og social rundkreds så tag en tur på RUC eller snup en kiks. Der er aldrig nogen der har lovet demokrati på sunddebat. Buddha / Supermule / mv er bruger herinde og må nu engang bare gøre sig en smule umage for at følge de regler her gælder. Sådan er det. Kan man ikke leve med det må man jo være et andet sted. Og han ved jo udmærket godt at Gio er træt af det fis der hele tiden kommer dryppende - SÅ LAD DOG VÆRE - hvor svært skal det nu være og hvad skulle grunden være til at blive ved? Udover at irritere mest muligt lige til grænsen altså... Alle kan vel tage lidt fis og give igen af samme skuffe. Men når det mere eller mindre bliver det eneste man gør - ja det er altså lidt "åh-nej nu igen" oplevelse. Enig. Jeg gætter på at Buddha / Supermule har et opmærksomhedsbehov som han desværre ikke kan få dækket på positiv vis, derfor prøver han hele tiden at gøre sig negativt bemærket. Som dreng var han helt sikkert den ubehagelige og irriterende dreng i klassen, der konstant skulle ødelægge alt for alle andre. Sorry den hårde analyse af personen, buddha, men jeg føler virkelig ikke at Buddha bidrager med noget positivt - eller der er i hvert fald meget langt imellem. :( Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Så du mener at 1961 indlæg med nuværende profil ikke indeholder andet end fis og ballade..? Nej da. Nej. Det mener jeg ikke. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Så du mener at 1961 indlæg med nuværende profil ikke indeholder andet end fis og ballade..? Men de resterende 9.000.000.000 som forsvandt da han skiftede profil, de gør :) .. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Fis i en hornlygte. Brian kan fortælle dig hvad han skrev. Og referencen er han heller ikke i tvivl om. Men du synes måske at alle sager skal postets offentligt, og ikke klares internt via PM, hvis det kan klares? Snak du nu med Brian. Så håber jeg han fortæller dig den rigtige version. Og for i øvrigt har du i ovenstående kaldt Brian en løgner - så ved vi jo hvad for øjne der bliver anvendt når du læser noget fra hans side af... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Nej da. Nej. Det mener jeg ikke. Så fangede jeg desværre ikke meningen med det du skrev... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anina 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Ønsker i demokrati og social rundkreds så tag en tur på RUC eller snup en kiks. Der er aldrig nogen der har lovet demokrati på sunddebat. Eller på nogen andre debatter, som overlever. De "demokratiske", de drukner i kiv og fnidder, dør og forsvinder fra cyberspace. :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hold da op altså... Neverending story. Gio er moderator herinde og bestemmer derfor. Længere er den ikke. Ønsker i demokrati og social rundkreds så tag en tur på RUC eller snup en kiks. Der er aldrig nogen der har lovet demokrati på sunddebat. Og det er skam ikke demokrati vi efterlyser, men ens regler for alle ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Sådan ser vi jo forskelligt på det Gio..... Jeg har fået en advarsel for at linke til en syside på nettet....Hvor argumentet er at jeg har svinet et andet medlem...(dig) Men HVORI består tilsviningen????? Hvor Jesper...... Hvad har JEG skrevet som kan virke anstødeligt og nedladende overfor dig??? Du be'r selv om at vi finder tråden igen og så svarer jeg humoristisk med et link til se syside på nettet...........Hvor fanden ser du det nedladende i det??? Som person, kunne du ikke være mig mere ligegyldig, men jeg har et problem med at det er mig og mine meninger der bliver straffet konstant.... For andre kan snildt skrive nedladende om mig, men du svarer bare afvisende på mails osv.....For det rager dig en fjer, sålænge det er mig det går udover. Men når jeg linker til en syside, er du der som en raket med advarsler om tilsvining af andre medlemmer...... Gud fader bevares.....Det gjorde jeg også til at starte med - men Brian poster jo konsekvent mine PM's til ham i fuld offentlighed. Jeg ved ikke hvad han vil opnå' date=' andet end ekstra debat om noget der ikke behøver debatteres.[/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Buddha, hvis du ligger stilen lidt om og kommer med indlæg som du gør på vagcars...... så ville du nok føle dig mindre jaget. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Jeg FØLER mig ikke jaget......Jeg ER jaget............:D Men jeg ved hvem der jager mig......;) Buddha' date=' hvis du ligger stilen lidt om og kommer med indlæg som du gør på vagcars...... så ville du nok føle dig mindre jaget.[/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Jeg FØLER mig ikke jaget......Jeg ER jaget............:D Men jeg ved hvem der jager mig......;) Hehe, jamen... jeg mener bare, at på vagcars kommer du faktisk med massere af lærerige indlæg :)! Dem kunne du også smide nogle flere af herinde. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites