Buddha 10 Anmeld indhold Skrevet September 22, 2008 Dear Buddha, You have received an infraction at Øresundsdebatten. Reason: Insulted Other Member(s) ------- Min tålmodighed er snart brugt op. ------- This infraction is worth 1 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire. Henvis lige til indlægget hvor JEG sviner et andet medlem..... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Henvis lige til indlægget hvor JEG sviner et andet medlem.....Nej - for det er slettet. Og det forbliver det. Jeg gider ikke dine smarte bemærkninger længere - bare fordi du vil sk*** højt og flot på debattens administrator og moderator. Især sidstnævnte. Hvis du ikke kan indrette dig, så må du finde et andet sted at lege Kong Gulerod. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hvor er det lige jeg gør noget som ANDRE ikke gør???? Du siger jeg har svinet et andet medlem....Men HVOR???? Que???? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hvor er det lige jeg gør noget som ANDRE ikke gør???? Du siger jeg har svinet et andet medlem....Men HVOR???? Que????Brian - lad være med at spille uskyldig. Dit lille "ekstra" link "til ære for Gio" i Evora-tråden...ringer der så en lille klokke? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Ja da, men hvor ligger der noget glat i at ha lidt humor ???? Og linke til en sy side, er vel knapt at kalde det at svine..... Synes du ikke du burde tage lidt fri fra debatten, for det er ved at stige dig til hovedet. Du har været her længe, og du ser mig ud til at ha lidt svært ved at "slippe" tingene og de ting der bliver sagt i sjov, men åbentbart opfattet forkert... Brian - lad være med at spille uskyldig. Dit lille "ekstra" link "til ære for Gio" i Evora-tråden...ringer der så en lille klokke? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Ja da, men hvor ligger der noget glat i at ha lidt humor ???? Og linke til en sy side, er vel knapt at kalde det at svine..... Synes du ikke du burde tage lidt fri fra debatten, for det er ved at stige dig til hovedet. Du har været her længe, og du ser mig ud til at ha lidt svært ved at "slippe" tingene og de ting der bliver sagt i sjov, men åbentbart opfattet forkert... Mon ikke i skulle tage den i enerum i stedet for at blande alle os andre ind i sagerne? :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Ja da, men hvor ligger der noget glat i at ha lidt humor ???? Og linke til en sy side, er vel knapt at kalde det at svine..... Synes du ikke du burde tage lidt fri fra debatten, for det er ved at stige dig til hovedet. Du har været her længe, og du ser mig ud til at ha lidt svært ved at "slippe" tingene og de ting der bliver sagt i sjov, men åbentbart opfattet forkert...Jeg kan sagtens læse imellem linierne, Brian. Og tage fri herinde fra?...tja - det ville blive kønt meget hurtigt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Mon ikke i skulle tage den i enerum i stedet for at blande alle os andre ind i sagerne? :)Det gjorde jeg også til at starte med - men Brian poster jo konsekvent mine PM's til ham i fuld offentlighed. Jeg ved ikke hvad han vil opnå, andet end ekstra debat om noget der ikke behøver debatteres. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Det gjorde jeg også til at starte med - men Brian poster jo konsekvent mine PM's til ham i fuld offentlighed. Jeg ved ikke hvad han vil opnå' date=' andet end ekstra debat om noget der ikke behøver debatteres.[/quote'] Hehe tjah jeg ved det heller ikke - det er bare endnu 5 minutter af mit liv jeg ikke får igen :) .. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 det er bare endnu 5 minutter af mit liv jeg ikke får igen :) ..Nysgerrighed slog også smedens kat ihjel...til sidst Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Helt seriøst Jesper... Tror du ikke at folk herinde (inkl. dig selv) er lidt hårdere ved Brian end ved andre...? Jeg fik f.eks ikke en advarsel for at mobbe dig med om du savnede debatten da den var nede og vende en tur for lidt tid siden, ligesom jeg heller ikke klagede over Steen da han kom med en slet skjult hentydning til jeg var lænket fast fordi jeg havde dame på... Hvis man sviner folk er det ok at få en advarsel, men for pokker da - vi må da tage lidt røg fra tid til anden ellers keder vi os sku da ihjel Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Helt seriøst Jesper... Tror du ikke at folk herinde (inkl. dig selv) er lidt hårdere ved Brian end ved andre...? Jeg fik f.eks ikke en advarsel for at mobbe dig med om du savnede debatten da den var nede og vende en tur for lidt tid siden, ligesom jeg heller ikke klagede over Steen da han kom med en slet skjult hentydning til jeg var lænket fast fordi jeg havde dame på... Hvis man sviner folk er det ok at få en advarsel, men for pokker da - vi må da tage lidt røg fra tid til anden ellers keder vi os sku da ihjel Hehe jeg gik egentlig bare og talte minutter inden du ville kommentere indlægget også .. Det er godt at alle lejre har nogle som forsvarer folk :) og nej jeg holder egentlig hverken med Gio eller Buddha.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Desuden er det jo svært at tage noget til efterretning når man ikke ved hvad det drejer sig om... At sige "Det ved du jo godt..." er der jo ingen som lærer noget af... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hehe jeg gik egentlig bare og talte minutter inden du ville kommentere indlægget også .. Det er godt at alle lejre har nogle som forsvarer folk :) og nej jeg holder egentlig hverken med Gio eller Buddha.. Jeg er hurtig på tasterne - eller også har jeg bare ikke så meget at lave, siden jeg sidder herinde konstant og kan følge med i hvad der foregår Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Desuden er det jo svært at tage noget til efterretning når man ikke ved hvad det drejer sig om... At sige "Det ved du jo godt..." er der jo ingen som lærer noget af... hehe ja lad os få indlægget tilbage på debatten og så kan vi lave en afstemningen om det er en sviner :) .. ( har ikke lige noget andet spændende at lave end at kaste med benzin ).. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Jeg er hurtig på tasterne - eller også har jeg bare ikke så meget at lave' date=' siden jeg sidder herinde konstant og kan følge med i hvad der foregår [/quote'] HEhe nårh det var ikke det jeg tænkte på .. du er bare god til at opfølge indlæg hvor nogle "træder" på Buddha og det synes jeg er fint nok .. så det var blot en observation og bestemt ikke nogle fornærmelse Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 HEhe nårh det var ikke det jeg tænkte på .. du er bare god til at opfølge indlæg hvor nogle "træder" på Buddha og det synes jeg er fint nok .. så det var blot en observation og bestemt ikke nogle fornærmelse Det blev skam heller ikke opfattet som sådan - jeg kan nemlig godt tåle en ordentlig omgang røg, du skulle se hvordan mobberierne flyver frem og tilbage herhjemme mellem damen og jeg Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Det blev skam heller ikke opfattet som sådan - jeg kan nemlig godt tåle en ordentlig omgang røg' date=' du skulle se hvordan mobberierne flyver frem og tilbage herhjemme mellem damen og jeg [/quote'] det kender jeg godt og hvis jeg havde børn, så ville jeg også mobbe dem :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 det kender jeg godt og hvis jeg havde børn' date=' så ville jeg også mobbe dem :)[/quote'] Lidt kærlige drillerier har aldrig skadet nogen :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Lidt kærlige drillerier har aldrig skadet nogen :D præcis :) .. og i henhold til tråden, så tror jeg det er fint Gio er moderator... hvis det var mig, så ville det være langt mere strengt :) .. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Det er vist ingen overraskelse at Brian har fået masser af chancer - idag var bare dråben. Jeg gider ikke, implicit, blive kaldt en kælling fordi jeg passer min tjans herinde. Jeg er godt klar over Brian har gjort det til en mærkesag at irritere mig, efter han har fundet ud af at flertallet herinde ikke holder med ham, men med mig. Og sådan bør en moderators renommé også være. Ellers er han ikke moderator ret meget længere. Jeg forsøger, på bedste beskub, at nurse flertallet herinde og den gode stemning der overvejende findes. Det betyder så at man ikke kan være gode venner med alle - and so be it. Brian har fået alle de chancer (og mere til) han skulle have - men det har ikke gjort den store forskel. Sidst Brian fik warnings, så var svaret i min indbakke ord-ret: "But.....I dont give a sjit.............:lol:" Det gider jeg ikke. Punktum. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Det er vist ingen overraskelse at Brian har fået masser af chancer - idag var bare dråben. Jeg gider ikke, implicit, blive kaldt en kælling fordi jeg passer min tjans herinde. Jeg er godt klar over Brian har gjort det til en mærkesag at irritere mig, efter han har fundet ud af at flertallet herinde ikke holder med ham, men med mig. Og sådan bør en moderators renommé også være. Ellers er han ikke moderator ret meget længere. Jeg forsøger, på bedste beskub, at nurse flertallet herinde og den gode stemning der overvejende findes. Det betyder så at man ikke kan være gode venner med alle - and so be it. Brian har fået alle de chancer (og mere til) han skulle have - men det har ikke gjort den store forskel. Sidst Brian fik warnings, så var svaret i min indbakke ord-ret: "But.....I dont give a sjit.............:lol:" Det gider jeg ikke. Punktum. Det kan jeg godt forstå set fra en moderators vinkel.. men så synes jeg Buddha eller ej, bare du skal være lidt mere konsekvent og ikke uddele flere advarsler men derimod give folk en tvungen ferie fra debatten.. ellers tror jeg bare desværre folk vil se din moderering som tomme trussler.. desværre.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Det kan jeg godt forstå set fra en moderators vinkel.. men så synes jeg Buddha eller ej' date=' bare du skal være lidt mere konsekvent og ikke uddele flere advarsler men derimod give folk en tvungen ferie fra debatten.. ellers tror jeg bare desværre folk vil se din moderering som tomme trussler.. desværre..[/quote']Det er også derfor det nu er "infractions" og ikke "warnings". Efter den femte er der automatisk ferie - og hvis det løber af sporet inden, så er ferien kun en knap væk. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 præcis .. og i henhold til tråden' date=' så tror jeg det er fint Gio er moderator... hvis det var mig, så ville det være langt mere strengt ..[/quote'] Det er så der hvor vi 2 nok ikke bliver enige, men derfor ville jeg aldrig behandle dig dårligere (som jeg mener Jesper gør overfor Brian) :) Debatten skal være modereret, det er der ingen tvivl om, da vi ellers drukner i spam, pr0n og andre mindre gode sager (selvom det nok afhænger af øjnene der kigger om det er dårlige ting) Men der skal da være plads til at meningsforskelle, og derfor anerkender jeg da gerne mine med-debatørers holdninger men anmelder dem da ikke når jeg bliver mobbet for et eller andet jeg har sagt/gjort :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Det er så der hvor vi 2 nok ikke bliver enige, men derfor ville jeg aldrig behandle dig dårligere (som jeg mener Jesper gør overfor Brian) :) Debatten skal være modereret, det er der ingen tvivl om, da vi ellers drukner i spam, pr0n og andre mindre gode sager (selvom det nok afhænger af øjnene der kigger om det er dårlige ting) Men der skal da være plads til at meningsforskelle, og derfor anerkender jeg da gerne mine med-debatørers holdninger men anmelder dem da ikke når jeg bliver mobbet for et eller andet jeg har sagt/gjort :) hehe det er også helt fair.. men som du sikkert ved og det ved buddha sikkert også, så er sundebatten ikke noget demokrati og slet ikke en ret at være medlem af, så det er til hver en tid Steen eller Gio's ord som er lov herinde og så må man være utilfreds med det eller acceptere det .. hvis det var et demokrati, så skulle vi stemme om hvem der har magten og sådan er det ikke her - så må man bare prise sig glad eller noget i den stil for at man stadigvæk er her :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites