Jump to content
Miriam

NY DATO: Sturup d. 9. oktober kl. 15.30-19.00 - Kom og vær med

Recommended Posts

Efter utallige opfordringer fra de faste deltager, har vi lejet Sturup en sidste gang i år :) Så hvis du har lyst til at være med til at køre, eller som flagvagt, så skriv til mig for flere detajler :) Prisen er 675,- danske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Miriam, Hvad siger reglerne om en bil med forhandler prøveskilte? (de er selvfølgelig med de fornødne forsikringer).
Hvis nogen skulle have misset det er jeg gift med Miriam og er med arrangør :-) Den korte udgave siger at det på vores arrangementer kun er lovligt at komme i biler der er synet og godkendt til almindeligt brug på gade. De må ikke have udstur bilen ikke er synet med, det skriver du under på at bilen er som den er synet. Vi kan dog kun tjekke det vi kan se. Bilerne tjekkes i henhold til et større reglement vi har udarbejdet i samarbejde med et større dansk advokatfirma (en del trackday arrangører har kopieret det, men det må være godt så) og du underskriver en tilhørende ansvarsfraskrivelse. Vi kender de biler der kommer på vores arrangementer så vi tjekker det vi kan se på bilen ofte er det meget tydligt hvis der sidder noget der ikke skal være der eller dækkene er slidt ned og klodserne ect. Det er det normale, denne gang har vi fået en ekstra adgang til banen, så det er ren hygge, der skal bare ha det cool og i vanlig uformel tone, vi har ikke instruktører med så det er kun ment som en trænings chance så vi kan øve lidt i det vi har lært hele året, så tænkte vi det kunne være der var nogen her der ville med en sidste hang inden vinteren. Så denne ene gang har vi tilladt biler der kommer på prøveplader, altså faste prøveplader grundet forsikringen at komme med, vi skal jo udvikle konceptet og skal bruge vinteren på bl.a. at se på om vi skal eller ikke tillade prøveplader. Vi får nemlig spørgsmålet ofte, vi har haft en med i år tidliger, men det var på baggrund af at den var synet og der manglede kun lige den endelige afgift og rigtige dk plader.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, bilen er en Porsche 944 som egentlig er planlagt til at blive regget i Sverige her i løbet af vinteren/starten af næste år. Det er bare en standard bil hvor alt interiøet er pillet ud af og der er sat et racesæde i samt et momo rat. Jeg kan stå inde for at den er 100% i orden, da jeg har været med til at strikke den sammen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok' date=' bilen er en Porsche 944 som egentlig er planlagt til at blive regget i Sverige her i løbet af vinteren/starten af næste år. Det er bare en standard bil hvor alt interiøet er pillet ud af og der er sat et racesæde i samt et momo rat. Jeg kan stå inde for at den er 100% i orden, da jeg har været med til at strikke den sammen :D[/quote'] Så kom du med, det var faste prøve skilte ikke ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kunne jeg gerne tænke mig... Og jeg vil egentlig gerne slæbe en kammerat med... Sender I bare en pb med et kontonummer? Gerne et dansk et af slagsen da min svenske ikke er på plads endnu... :)
Jeg har sendt din en PM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kunne jeg gerne tænke mig... Og jeg vil egentlig gerne slæbe en kammerat med... Sender I bare en pb med et kontonummer? Gerne et dansk et af slagsen da min svenske ikke er på plads endnu... :)
Så er der snart ikke flere pladser, så ville du med ??? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Miriam, Jeg oprettede en bank overførsel til dig i sidste uge.... Den hedder noget i retning af dabp sturup+øresund :) Kan du ikke lige checke din konto og se om den ikke skulle være kommet? Jeg vil meget gerne med, bilen er klar og i top skick :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været inde og kigge...og der er ik noget. Send mig en mail, så kan vi forsætte snakken der, har også brug for lidt info på dig :) miriamstilling@hotmail.com

Hej Miriam, Jeg oprettede en bank overførsel til dig i sidste uge.... Den hedder noget i retning af dabp sturup+øresund :) Kan du ikke lige checke din konto og se om den ikke skulle være kommet? Jeg vil meget gerne med, bilen er klar og i top skick :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kolstrups Ferrari er meget sej hva' ;)
Ja, gal hvor den larmer.... 360'eren var nærmest lydløs i forhold til.... Selvom man burde skamme sig over at sige sådan om en af Italiens finest... :D Jeg takker for godt arrangement, kunne jeg godt være fristet til en anden gang :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, gal hvor den larmer.... 360'eren var nærmest lydløs i forhold til.... Selvom man burde skamme sig over at sige sådan om en af Italiens finest... :D Jeg takker for godt arrangement, kunne jeg godt være fristet til en anden gang :D
Ja, det var endnu et godt arrangement :) Personligt syntes jeg faktisk at Peters 360'er lød bedre :) Men du skal være velkommen igen til foråret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Ferrari, jow jow :-)

Kolstrups Ferrari er meget sej hva' ;)
700 hk er en del - kan det overføres til asfalten eller hur?
Personligt syntes jeg faktisk, at Peters 360'er lød bedre :)
Peter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites