Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet September 22, 2008 Efter utallige opfordringer fra de faste deltager, har vi lejet Sturup en sidste gang i år :) Så hvis du har lyst til at være med til at køre, eller som flagvagt, så skriv til mig for flere detajler :) Prisen er 675,- danske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hvad er krav til køretøjet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hvad tid skal man være der hvis man gerne ville hjælpe som flagvagt? Og kan man kombinere tjansen med at tage lidt billeder også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hvad er krav til køretøjet? Den skal være indreg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hvad tid skal man være der hvis man gerne ville hjælpe som flagvagt? Og kan man kombinere tjansen med at tage lidt billeder også? Senest 16.45 og ja det er de bedste pladser hvis man vil tage billeder :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Den skal være indreg. Der må da være flere krav end det? Bliver bilerne ikke gennemgået inden banekørslen for bremsevæske, bremser osv. osv. osv.?! Ligesom de plejer ved andre trackdays? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2008 Vi har desværre været nød til at ændre datoen til d. 9 okt, denne gang bare kl 15.30 - 19.00. Så hvis du kan hjælpe til den dag så sig endelig til :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Hej Miriam, Hvad siger reglerne om en bil med forhandler prøveskilte? (de er selvfølgelig med de fornødne forsikringer). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Hej Miriam, Hvad siger reglerne om en bil med forhandler prøveskilte? (de er selvfølgelig med de fornødne forsikringer). Hvis nogen skulle have misset det er jeg gift med Miriam og er med arrangør :-) Den korte udgave siger at det på vores arrangementer kun er lovligt at komme i biler der er synet og godkendt til almindeligt brug på gade. De må ikke have udstur bilen ikke er synet med, det skriver du under på at bilen er som den er synet. Vi kan dog kun tjekke det vi kan se. Bilerne tjekkes i henhold til et større reglement vi har udarbejdet i samarbejde med et større dansk advokatfirma (en del trackday arrangører har kopieret det, men det må være godt så) og du underskriver en tilhørende ansvarsfraskrivelse. Vi kender de biler der kommer på vores arrangementer så vi tjekker det vi kan se på bilen ofte er det meget tydligt hvis der sidder noget der ikke skal være der eller dækkene er slidt ned og klodserne ect. Det er det normale, denne gang har vi fået en ekstra adgang til banen, så det er ren hygge, der skal bare ha det cool og i vanlig uformel tone, vi har ikke instruktører med så det er kun ment som en trænings chance så vi kan øve lidt i det vi har lært hele året, så tænkte vi det kunne være der var nogen her der ville med en sidste hang inden vinteren. Så denne ene gang har vi tilladt biler der kommer på prøveplader, altså faste prøveplader grundet forsikringen at komme med, vi skal jo udvikle konceptet og skal bruge vinteren på bl.a. at se på om vi skal eller ikke tillade prøveplader. Vi får nemlig spørgsmålet ofte, vi har haft en med i år tidliger, men det var på baggrund af at den var synet og der manglede kun lige den endelige afgift og rigtige dk plader. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Ok, bilen er en Porsche 944 som egentlig er planlagt til at blive regget i Sverige her i løbet af vinteren/starten af næste år. Det er bare en standard bil hvor alt interiøet er pillet ud af og der er sat et racesæde i samt et momo rat. Jeg kan stå inde for at den er 100% i orden, da jeg har været med til at strikke den sammen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Ok' date=' bilen er en Porsche 944 som egentlig er planlagt til at blive regget i Sverige her i løbet af vinteren/starten af næste år. Det er bare en standard bil hvor alt interiøet er pillet ud af og der er sat et racesæde i samt et momo rat. Jeg kan stå inde for at den er 100% i orden, da jeg har været med til at strikke den sammen :D[/quote'] Så kom du med, det var faste prøve skilte ikke ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Det kunne jeg gerne tænke mig... Og jeg vil egentlig gerne slæbe en kammerat med... Sender I bare en pb med et kontonummer? Gerne et dansk et af slagsen da min svenske ikke er på plads endnu... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Det kunne jeg gerne tænke mig... Og jeg vil egentlig gerne slæbe en kammerat med... Sender I bare en pb med et kontonummer? Gerne et dansk et af slagsen da min svenske ikke er på plads endnu... :) Jeg har sendt din en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Det kunne jeg gerne tænke mig... Og jeg vil egentlig gerne slæbe en kammerat med... Sender I bare en pb med et kontonummer? Gerne et dansk et af slagsen da min svenske ikke er på plads endnu... :) Så er der snart ikke flere pladser, så ville du med ??? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Hej Miriam, Jeg oprettede en bank overførsel til dig i sidste uge.... Den hedder noget i retning af dabp sturup+øresund :) Kan du ikke lige checke din konto og se om den ikke skulle være kommet? Jeg vil meget gerne med, bilen er klar og i top skick :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Jeg har lige været inde og kigge...og der er ik noget. Send mig en mail, så kan vi forsætte snakken der, har også brug for lidt info på dig :) miriamstilling@hotmail.com Hej Miriam, Jeg oprettede en bank overførsel til dig i sidste uge.... Den hedder noget i retning af dabp sturup+øresund :) Kan du ikke lige checke din konto og se om den ikke skulle være kommet? Jeg vil meget gerne med, bilen er klar og i top skick :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 Så er det i dag vi er på Sturup, hvis der skulle være nogle der har lyst til at kigge forbi :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 Så er det i dag vi er på Sturup' date=' hvis der skulle være nogle der har lyst til at kigge forbi :)[/quote'] Kolstrups Ferrari er meget sej hva' ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 Kolstrups Ferrari er meget sej hva' ;) Ja, gal hvor den larmer.... 360'eren var nærmest lydløs i forhold til.... Selvom man burde skamme sig over at sige sådan om en af Italiens finest... :D Jeg takker for godt arrangement, kunne jeg godt være fristet til en anden gang :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2008 Ja, gal hvor den larmer.... 360'eren var nærmest lydløs i forhold til.... Selvom man burde skamme sig over at sige sådan om en af Italiens finest... :D Jeg takker for godt arrangement, kunne jeg godt være fristet til en anden gang :D Ja, det var endnu et godt arrangement :) Personligt syntes jeg faktisk at Peters 360'er lød bedre :) Men du skal være velkommen igen til foråret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Ferrari, jow jow :-) Kolstrups Ferrari er meget sej hva' ;) 700 hk er en del - kan det overføres til asfalten eller hur? Personligt syntes jeg faktisk, at Peters 360'er lød bedre :) Peter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Tak for et super arrangement. Håber der er nogle der har fået taget lidt billeder :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2008 Tak for et super arrangement. Håber der er nogle der har fået taget lidt billeder :-) Jo, samler dem over weekenden og sender link ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites