anders lange 10 Anmeld indhold Skrevet September 22, 2008 Hejsa allesammen. Håber at jeg er inde det rigtige sted. Jeg vil gerne starte et enkeltmandsfirma og står og mangler en god revisor, som er dansk men har erfaring med det svenske system. Jeg har hørt at det er en god ide, frem for at rode alt for meget med alle de papirer selv. Jeg bor i Malmø, kommer til at arbejde en del i Danmark, men fra et Svenskt registreret firma. Jeg håber at der er nogen herinde i det her forum som kan hjælpe mig. Det ser jo unægteligt ud som om der er nogle rigtig gode og kompetente svar i dette forum. På forhånd tak, med venlig hilsen Anders Lange. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Shark_sa 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Hej Anders.? Har du fået svar på din efterspørgelse på en revisor.?? mangler selv en på denne front. Mvh Jens Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2010 Hej Jens, Anders Lange er sidst set herinde på debatten den 25-09-2008 11:46 - så jeg tror desværre ikke, du skal forvente at få svar fra ham ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2010 Men jeg kan måske hjælpe.. I danmark benytter jeg: www.addea.dk I Sverige(hvor jeg er ved at starte op) benytter jeg: http://www.oresundsredovisning.se/index.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 I Sverige (hvor jeg er ved at starte op) benytter jeg... Du har ikke et link til et web-sted, hvor man ka læse lidt om at etablere sig i Sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 du ringer bare Mogens, vi har jo et AB her :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 du ringer bare Mogens' date=' vi har jo et AB her :)[/quote'] Takker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites