sbn 10 Anmeld indhold Skrevet September 21, 2008 Hej har kigget på en chrysler 300 crd og vil gerne høre om nogen der har erfaringer med sådan en? Og med at handle/servicering af bil hos chrysler i malmø. Hvordan er reservedels priserne på chrysler, nogen der ved det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hey Jeg har en 300C Jeg bruger ystad bilcenter, det er helt ok billigt mht. service Jeg har dog ingen erfaring mht. reservedele priser ud over at jeg synes ikke jeg betaler for meget for mine :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2008 Hey Jeg har en 300C Jeg bruger ystad bilcenter, det er helt ok billigt mht. service Jeg har dog ingen erfaring mht. reservedele priser ud over at jeg synes ikke jeg betaler for meget for mine :-) Kan du fortælle lidt af erfaringer med fordelene og ulemperne ved en 300C? Har set at de faktisk er meget billige men ved ikke med kvaliteten og om det er en bil som man køre 3000 km i et stræk med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2008 kommer lidt an på om den har den store pakke eller bare standard eller... :-) vores er med det hele undtagen fjernsyn og den er virkelig lækker at køre rundt i, både korte og lange ture dejlige bløde lædersæder med varme i og så er det bare at slå fartpilot til, anlægget er suverænt og den ligger godt på vejen jeg har dog kun kørt 600 km i et stræk (x2) da vi på et tidspunkt skulle til jylland og hjem igen på en weekendtur, jeg var slet ikke træt da jeg stod ud af bilen de 2 eneste ulemper jeg har oplevet er at den bruger en del benzin, som dog er rimeligt når man tænker på størrelsen, kører ca. 10 km/L (det er 3.5 V6 modellen vi har) og den anden ulempe er at den er stor (hvilket også er en fordel, vi har f.eks siddet 9 i den, det var dog lidt presset :-) så er det altid en fordel at være føren ) vi giver ca. 5000 sek i forsikring´(fuld kasko) om året via vesta, så der er den også ok jeg kan ikke helt huske vejafgift, men mener den ligger på de 3000 sek jeg mener vi gav 1600 sek da vi var til service på det mindste og 2000 sek på det mellem nede i ystad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2008 Tak for en lang og detaljeret beskrivelse af den... Der er også gangsta over den :) Hvad hedder den store pakke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2008 Der er også gangsta over den :) Hvad hedder den store pakke?Tu-pack Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2008 Tu-pack LOOOOL!! Den var fandme god! Men nok tvivlsomt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2008 heheh, nice den med tupack ;-) du kan se udstyrlisten her: http://chrysler.dk/300c/pdf/300C_dk.pdf der er som på alle andre modeller alle mulige tilvalg, forskelligt efter motorstørrelse og model Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2008 Hehe... Jeg tænkte mere på om det var det samme som Mercedes Avantgarde pakke, eller bmw sport pakke o.s.v Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites