Guest Mogens Anmeld indhold Skrevet September 21, 2008 Fra tid til anden sker det, at salgsannoncer kommenteres useriøst. - i nogle tilfælde diskuterer man ligefrem i en given salgsannonce. Kunne man som udgangspunkt ikke låse annoncerne? - folk kan jo blot sende sælgeren en PM, hvis de har spørgsmål... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Fra tid til anden sker det, at salgsannoncer kommenteres useriøst. - i nogle tilfælde diskuterer man ligefrem i en given salgsannonce. Kunne man som udgangspunkt ikke låse annoncerne? - folk kan jo blot sende sælgeren en PM, hvis de har spørgsmål... jo det er en super ide, jeg tror fremgangsmåden indtil videre, har været at man beder gio om at låse tråden .. personligt gider jeg ikke sælge noget herinde, fordi at der ud af de 10 indlæg der kommer, så er de 9 af dem tossede kommentare om pris, bedre alternativ og hvad ved jeg.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Alternativt hvis det kunne laves sådan at den der opretter tråden kunne redigere og slette indlæg i tråden. Men det er ikke sikkert det er muligt. Ellers enig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Helt enig. Er der ikke en funktion i scriptet, at man kan låse tråden, når man opretter den, ved at sætte et flueben. Det er set før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Men hvis tråden nu bliver låst. Så kan man ikke gå ind og lave, ny pris, BUMP'e et indlæg osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Jo, jeg mener, at den, som har låst tråden (udover moderatorer) kan gå ind og redigere i sin egen tråd, selvom den er låst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Nogle gange (ja, det sker faktisk en imellem) at der bliver stillet nogle interessante spørgsmål, som andre kan have gavn af at se svaret på, så man kunne måske som sælger selv få adgang til at slette de indlæg man ikke syntes var relevante for ens salg ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Det er næsten nemmere at PM'e mig, hvis en salgs-tråd er blevet for rodet (efter sælgers opfattelse) - så rydder jeg gerne op. Personligt synes jeg ikke spørgsmål og svar i en salgstråd er til gene - og ofte med til at holde tråden frisk, og dermed synlig for dem der ikke så den da den blev oprettet. Derudover kan et bud i tråden medføre det næste bud...og så det næste...og så fremdeles. Synlighed og aktivitet fordrer salget. Men...om de foreslåede muligheder findes i vBulletin..tja, Steen!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Kommentar Det er næsten nemmere at PM'e mig, hvis en salgs-tråd er blevet for rodet (efter sælgers opfattelse) - så rydder jeg gerne op. Personligt synes jeg ikke spørgsmål og svar i en salgstråd er til gene - og ofte med til at holde tråden frisk, og dermed synlig for dem der ikke så den da den blev oprettet. Derudover kan et bud i tråden medføre det næste bud...og så det næste...og så fremdeles. Synlighed og aktivitet fordrer salget. "Bud" er ikke en automatik, der udløses for en given vare, når man sætter den til salg - sker kun automatisk i Jylland :) Bliver indlæggene så mange, at de fylder flere sider, mister man fokus istedet for det modsatte, IMO... Kan man blokere for nye indlæg, men selv holde annoncen ajour, kunne dette være optimalt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites