Jump to content
Jan

trappe løber

Recommended Posts

Er der nogle af jer som kender et firma i Malmø området, som sælger og lægger løbere på trapper. Vi skulle gerne have lagt et sisal tæppe på vores trappe, men de eneste jeg kan finde, som laver noget sådant, ligger på Østerbro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Vil det sige at du bare var lidt for smart i dit svar' date=' eller har du bare ikke set mit spørgsmål ?[/quote'] Jeg søgte en del efter det samme for ca. 4 år siden, og fandt også kun en på Østerbro i Kbh. Til gengæld ville han gerne køre til Malmø og montere det. Prisen for min trappe med 16 trin og 90 graders vinkel var dengang omkring 8000 dkk incl materialer og montering men uden kørsel og broafgift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg søgte en del efter det samme for ca. 4 år siden, og fandt også kun en på Østerbro i Kbh. Til gengæld ville han gerne køre til Malmø og montere det. Prisen for min trappe med 16 trin og 90 graders vinkel var dengang omkring 8000 dkk incl materialer og montering men uden kørsel og broafgift.
Hvem har lavet jxhab's fede røde trappe, det kunne være nogen herfra malmø omegn...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vil det sige at du bare var lidt for smart i dit svar' date=' eller har du bare ikke set mit spørgsmål ?[/quote'] Nu gad jeg ikke kigge dem alle igennem men i Malmö alene er der 27 hits og den første jeg kiggede på reklamere med pålægning og sissal, beklager hvis det ikke var det du skulle bruge.................

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Nu gad jeg ikke kigge dem alle igennem men i Malmö alene er der 27 hits og den første jeg kiggede på reklamere med pålægning og sissal' date=' beklager hvis det ikke var det du skulle bruge.................[/quote'] Men hvilket søgeord brugte du???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hvem har lavet jxhab's fede røde trappe' date=' det kunne være nogen herfra malmø omegn...[/quote'] Puha det er ikke noget vi selv har monteret, heldigvis :) .. men dyrt tror jeg det er .. det holder i hvert fald godt hehe.. Det skulle ikke undre mig at det er noget der er blevet fløjet ind, for det har de tidligere ejere gjort med mange andre ting nemlig .. så jeg er desværre svar skyldig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Puha det er ikke noget vi selv har monteret' date=' heldigvis :) .. men dyrt tror jeg det er .. det holder i hvert fald godt hehe.. Det skulle ikke undre mig at det er noget der er blevet fløjet ind, for det har de tidligere ejere gjort med mange andre ting nemlig .. så jeg er desværre svar skyldig :)[/quote'] Men fed er den fandme he he:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites