Jan 10 Anmeld indhold Skrevet September 21, 2008 Er der nogle af jer som kender et firma i Malmø området, som sælger og lægger løbere på trapper. Vi skulle gerne have lagt et sisal tæppe på vores trappe, men de eneste jeg kan finde, som laver noget sådant, ligger på Østerbro. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 896 hits på Eniro.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 896 hits på Eniro.se Hvad søger du på, eller kan jeg få et link ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 896 hits på Eniro.se Vil det sige at du bare var lidt for smart i dit svar, eller har du bare ikke set mit spørgsmål ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 http://www.sicoma.se/?gclid=CPKcnMaF75UCFQ9WMAodJgMleA De sælger det. Mon ikke også de kender nogen der lægger det? Fundet på eniro.se :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Vil det sige at du bare var lidt for smart i dit svar' date=' eller har du bare ikke set mit spørgsmål ?[/quote'] Jeg søgte en del efter det samme for ca. 4 år siden, og fandt også kun en på Østerbro i Kbh. Til gengæld ville han gerne køre til Malmø og montere det. Prisen for min trappe med 16 trin og 90 graders vinkel var dengang omkring 8000 dkk incl materialer og montering men uden kørsel og broafgift. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Jeg søgte en del efter det samme for ca. 4 år siden, og fandt også kun en på Østerbro i Kbh. Til gengæld ville han gerne køre til Malmø og montere det. Prisen for min trappe med 16 trin og 90 graders vinkel var dengang omkring 8000 dkk incl materialer og montering men uden kørsel og broafgift. Hvem har lavet jxhab's fede røde trappe, det kunne være nogen herfra malmø omegn... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Vil det sige at du bare var lidt for smart i dit svar' date=' eller har du bare ikke set mit spørgsmål ?[/quote'] Nu gad jeg ikke kigge dem alle igennem men i Malmö alene er der 27 hits og den første jeg kiggede på reklamere med pålægning og sissal, beklager hvis det ikke var det du skulle bruge................. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Nu gad jeg ikke kigge dem alle igennem men i Malmö alene er der 27 hits og den første jeg kiggede på reklamere med pålægning og sissal' date=' beklager hvis det ikke var det du skulle bruge.................[/quote'] Men hvilket søgeord brugte du??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hvem har lavet jxhab's fede røde trappe' date=' det kunne være nogen herfra malmø omegn...[/quote'] Puha det er ikke noget vi selv har monteret, heldigvis :) .. men dyrt tror jeg det er .. det holder i hvert fald godt hehe.. Det skulle ikke undre mig at det er noget der er blevet fløjet ind, for det har de tidligere ejere gjort med mange andre ting nemlig .. så jeg er desværre svar skyldig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Puha det er ikke noget vi selv har monteret' date=' heldigvis :) .. men dyrt tror jeg det er .. det holder i hvert fald godt hehe.. Det skulle ikke undre mig at det er noget der er blevet fløjet ind, for det har de tidligere ejere gjort med mange andre ting nemlig .. så jeg er desværre svar skyldig :)[/quote'] Men fed er den fandme he he:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites