Dandanell 10 Anmeld indhold Skrevet September 19, 2008 Hej Jeg søger en salon som laver acryl negle i Malmö - nogle som kan anbefales og evt. pris og www? Pft. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2008 Google er min ven, prøv den hér: http://nagelstudio.se/sida118.aspx Hvis det ikke er hittet, så brug www.hitta.se ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dandanell 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2008 Google er min ven, prøv den hér: http://nagelstudio.se/sida118.aspx Hvis det ikke er hittet, så brug www.hitta.se ;) Fandt også denne side via google.... men ville gerne have nogle anbefalinger, der er stor forskel kvaliteten - derfor altid rart hvis andre kan anbefale et sted ;o) Men tak for linket ;o) Iben Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2008 Hej igen, Jeg får stadig mine negle lavet i DK, da jeg finder kvaliteten af arbejdet meget ringe herovre. Ved ikke, om jeg har været uheldig:D håber det er tilfældet dog :p Jeg er sikker på, at du kan finde en fantastisk negle teknikker, du skal nok bare længere Nord på, såsom det trendy Stockholm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dandanell 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Hej igen, Jeg får stadig mine negle lavet i DK, da jeg finder kvaliteten af arbejdet meget ringe herovre. Ved ikke, om jeg har været uheldig:D håber det er tilfældet dog :p Jeg er sikker på, at du kan finde en fantastisk negle teknikker, du skal nok bare længere Nord på, såsom det trendy Stockholm Hej Vicksen, Er det acrylnegle du får lavet? Kan jeg ikke få nummeret eller www. til der hvor du får dine lavet? Pft. Iben Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2008 Hvis du vil prøve GEL negle, så er min kæreste yders tilfreds med hendes nagelbygger. Hun ligger på uppsalagatan ved Södervarn. Hun er der kun hvis der er booket tid. Diamond Nails: +46736928170 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites