Jump to content
solskin

Gas mester søges

Recommended Posts

Hej med jer Vi skal til at renovere vores køkken, og vil derfor gerne flyttet gassen i køkkenet til modsatte side. Jeg aner ikke, hvem man skal have fat i? Er det en VVS-mand der gør det eller en helt anden? I Danmark hedder det vist en GAS og VAND MESTER men ved ikke helt hvem jeg skal have fat i her. Hvis der er nogle af jer, der kender en der kan gøre det eller kan fortælle mig hvad jeg skal søge efter, vil det være dejligt. Jeg godt klar over, at ikke mange længere har gas men kunne jo være der er nogen der ved noget. Jeg takker på forhånd!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lige den halvgamle tråd her, og må da vist hellere lige til skræk og advarsel advare mod JR Byggnads Har haft dem til at stå for nogle ting i min lejl. og det havde de slet ikke styr på, ihvertfald ikke den del med underentreprenører, og udeblev fra aftalte møder og løj om aftalte (desværre mundtlige) priser, og gav ikke korrekte priser ved bestilling således at de prøver at bonge mig for mere end kontrakten lød på osv osv. Lad være med at bruge dem hvis I kan undgå det! Ps. Ved godt andre kan have fået fin behandling, men det jeg oplevede var groteskt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites