1980deer 10 Anmeld indhold Skrevet September 17, 2008 Det er ved at være nogle år siden jeg sidst spillede fodbold, men nu har lysten meldt sig igen. Spiller ikke på noget særlig højt niveau... Klubben skal være centralt beliggende, da jeg ikke har bil. Er der nogen der kan hive mig med til en træning, eller anbefale mig en klub. Christian Hjorth Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Klubben skal være centralt beliggende' date=' da jeg ikke har bil.[/quote']Skåne, Svealand, Norrbotten eller...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 hva med vores egen lille sunddebat klub? det ville da være mega fedt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liverpool CHL 5X 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2008 hva med vores egen lille sunddebat klub? det ville da være mega fedt... Ja det kunne være meget sjovt. Jeg kunne også tænkte mig at spille her i SV. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites