Jan 10 Anmeld indhold Skrevet September 16, 2008 Her er et spørgsmål til klogeste af jer. I øjeblikket har jeg sat en antenne op på loftet, hvor igennem jeg kan ta´ de digitale kanaler (TV2, DR1 osv.). Fra antennen går kablet til en fordelings box i bryggerset, hvorfra signalet går ud til alle stik i huset. Nu savner jeg så mit superliga fodbold, hvorfor jeg gerne vil lave en aftale med Viasat i Sverige, og få sat en parabol op. Nu kommer det så. Er det på en eller anden måde muligt at bruge det samme antenne kabel til både Parabolen og den Digitale antenne, så der kun går 1 kabel fra loftet til min fordelings box ? Og hvad med i den anden ende. Kan man så igen dele signalet ud til DVB-T boxen og satelit modtageren ? Håber at det er til at forstå spørgsmålet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Ja det er muligt men kan bare ikke huske hvordan! Her kun gjort det en gang, men det er noget med et specialt stik i enden og en connector i den anden ende! men skal med din tv mand om det, han ved det med sikkerhed! Bare husk at det er ikke gratis! (det kan jeg der huske) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Det er let nok at dele dit parabol signal men problemet opstår når du skal zappe kanalerne igennem. Det SKAL gøres på din reciever. Der findes noget der hedder en Dreambox. Den kan løse opgaven for dig. Men det er lidt omstændigt og ikke helt gratis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Nu kommer det så. Er det på en eller anden måde muligt at bruge det samme antenne kabel til både Parabolen og den Digitale antenne, så der kun går 1 kabel fra loftet til min fordelings box ? Og hvad med i den anden ende. Kan man så igen dele signalet ud til DVB-T boxen og satelit modtageren ? Håber at det er til at forstå spørgsmålet. Du kan sende flere samlet signaler igennem samme kabel fra "masten" og ned til stikkene, hvor du sætter et "omvendt" filter der skiller de 2 ting ad igen.. jeg har ikke prøvet med dem i biltema, men måske du kunne være den der testede det af? :) art nummer 24-087 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Så er det bare et Biltema filter der skal på i hver ende? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 mener i sådan et : Effektforstærker, High Performance 1300 W (24-795) Med indbygget delefilter ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Hvordan kan du se superliga forbold med en pakke fra Viasat Sverige??? Mener du skal købe pakken i Danmark, ellers får du ikke dansk tv3... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Det må väre denne fätter: Sammankopplingsfilter TV+SAT För sammankoppling av satellit- och antennsignalerna (parabol och TV-antenn), vilket innebär att man bara behöver en antennkabel ned till antennuttaget. Väl inne i huset behövs ytterligare ett filter som delar upp signalerna vid TV och satellitmottagare. Frekvensområde: 40–2300 MHz (950–2300/40–862 MHz). Försedd med F-kontakter. Art. nr. 24-087 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Det må väre denne fätter: Sammankopplingsfilter TV+SAT För sammankoppling av satellit- och antennsignalerna (parabol och TV-antenn), vilket innebär att man bara behöver en antennkabel ned till antennuttaget. Väl inne i huset behövs ytterligare ett filter som delar upp signalerna vid TV och satellitmottagare. Frekvensområde: 40–2300 MHz (950–2300/40–862 MHz). Försedd med F-kontakter. Art. nr. 24-087 Ja det ser rigtigt ud. Jeg må et smut til Bil Thema. Tak for svarene. Hvordan kan du se superliga forbold med en pakke fra Viasat Sverige??? Mener du skal købe pakken i Danmark, ellers får du ikke dansk tv3... Viasat i Sverige sender også Dansk TV3 og TV3+ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fck4ever 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Hej Risager En parapol fra Viasat-SE er der både tv3 og tv3+ fra DK med, og ellers kan man over nettet købe adgang til kampe fra Superligaen mvh René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2008 Kan samme løsning anvendes hvis signalerne kommer fra satellit- og kabeltv ? Det må väre denne fätter: Sammankopplingsfilter TV+SAT För sammankoppling av satellit- och antennsignalerna (parabol och TV-antenn), vilket innebär att man bara behöver en antennkabel ned till antennuttaget. Väl inne i huset behövs ytterligare ett filter som delar upp signalerna vid TV och satellitmottagare. Frekvensområde: 40–2300 MHz (950–2300/40–862 MHz). Försedd med F-kontakter. Art. nr. 24-087 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites