plup 10 Anmeld indhold Skrevet September 16, 2008 Som overskriften lyder, inviterer Foreningen Norden og Nordisk Ministerråd til åben konference torsdag d. 25. september kl. 13-16 i Folketinget. Af deltagere kan nævnes: Jens Peter Christensen, Velfærdsministeriet Ole Stavad og Ole Norrback, Nordisk Ministerråds Grænsehindringsforum Elisabeth Arnold, tidligere Folketingsmedlem (RV) Frode Sørensen, Foreningen Norden Gad vide hvor Øresundsborger er henne? Nå, men læs selv mere her: http://www.norden.org/webb/news/news.asp?id=8008〈=2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Jeg har taget fri fra møder den dag...Så jeg er der! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Jeg er også på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Husk surströmning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Gad vide hvor Øresundsborger er henne? Hvad mener du?? Så vidt jeg er orienteret, er vi tilstede. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Hvad mener du?? Så vidt jeg er orienteret, er vi tilstede. :) Ok, kunne bare ikke finde nogen informationer om mødet på jeres hjemmeside. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Øresundsborger kommer sig lidt over de store forberedelser til arrangement vi havde her i starten af måneden, så derfor har der ikke været nogle opdateringer på hjemmesiden. Kaldes vist et pusterum :D \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Det er der da vist ikke tid til... ;) Øresundsborger kommer sig lidt over de store forberedelser til arrangement vi havde her i starten af måneden, så derfor har der ikke været nogle opdateringer på hjemmesiden. Kaldes vist et pusterum :D \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Det er der da vist ikke tid til... ;) nej.. hvilket minder mig om .. hvordan går det med den tråd med aktionerne mod broen???? jeg troede du ville ud og gøre noget aktivt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Man skal vælge tidspunktet med omhu.... Og du står IKKE først på maillisten.....:) nej.. hvilket minder mig om .. hvordan går det med den tråd med aktionerne mod broen???? jeg troede du ville ud og gøre noget aktivt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Man skal vælge tidspunktet med omhu.... Og du står IKKE først på maillisten.....:) nej nej men jeg er nu heller ikke særlig aktiv hverken på den politiske eller aktivistiske front, men nu tænkte jeg jo bare at du er jo så god med forslag og hvad man skal gøre og at man så kunne forvente noget aktivt fra din side?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Ja da...... nej nej men jeg er nu heller ikke særlig aktiv hverken på den politiske eller aktivistiske front' date=' men nu tænkte jeg jo bare at du er jo så god med forslag og hvad man skal gøre og at man så kunne forvente noget aktiv fra din side??[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Ja da...... sejt, jamen så er det bare fordi jeg er utålmodig, det beklager jeg :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Til jer der vil med til konferencen skal i lige huske at tilmelde jer - ellers kan i ikke komme ind. Der er kun pladser til ca. 70 personer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2008 Til jer der vil med til konferencen skal i lige huske at tilmelde jer - ellers kan i ikke komme ind. Der er kun pladser til ca. 70 personer. Det er skam gjort :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2008 Jeg er også på :) Og så røg jeg desværre fra igen - arbejdet kom på tværs :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites