Jump to content
GoldMan

Husk det nu!

Recommended Posts

Guest jxhab
For i øvrigt' date=' hvem har sagt Brian står bag min undren - har du så lidt tiltro til mig så du ikke mener jeg kan producere en selvstændig tanke...?[/quote'] joo det er jeg ikke i tvivl om du kan, men nu starter du jo med at påpege Buddha ikke kan logge på, det er vel ikke noget du selv har fundet på :) ... udover det, så skulle jeg ikke tro han er banned, med mindre det er noget Steen har fundet på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
joo det er jeg ikke i tvivl om du kan, men nu starter du jo med at påpege Buddha ikke kan logge på, det er vel ikke noget du selv har fundet på :) ... udover det, så skulle jeg ikke tro han er banned, med mindre det er noget Steen har fundet på :)
Du har ganske ret i at informationen jo stammer et sted fra, nemlig den kære Brian - men min undren er nu min egen :) Og hvis det er noget Steen har fundet på, er det sikkert fordi Brian har fornærmet hans mor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rart at have klubben tilbage igen :) Steen - det lugter af et skifte, så snart det er lykkedes at få en backup ned. Ellers må Servage aflevere den til dig på ftp eller andet alternativt. Goldman: Hvem ville du da anbefale - og hvorfor?
*bump* :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skal klager over sitet sendes skriftlig' date=' eller kan man regne med de kommer frem elektronisk ? :laugh:[/quote']Ret beset kan man jo ikke "klage"* over noget der er gratis - omend det da er irriterende når databasen vender stængerne i vejret. *(jaja...det er nærmest en dansk nationalsport at brokke sig, hvadenten det er berettiget eller ej :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites