molnartos 0 Anmeld indhold Skrevet September 13, 2008 For dem som kunne have interesse i dette..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2008 Er det noget alá Ku Klux Klan????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2008 Sensation White er en næsten religiøs oplevelse hvor man kommer klædt i hvidt og ser lidt fyrværkeri, hører en masse trance. Måske tager man en dunk kildevand med også, da indtagelse af alkohol kunne føre til et blandningsmisbrug. . Jeg tror ikke engang parken kan få solgt fadøl til det arrangement, men måske var en kold fadvand noget? Selvfølgelig er Sensation White bare for tøsedrenge og wannabes. Den sande event er Sensation Black som er meget mere hardcore. Det er derfor at alle skal komme klædt i sort . Måske tager man også en dunk kildevand med til den fest... For mit vedkommene er det Sensation No-Way-Im-Going Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2008 Det er noteret, men hvem gider at gå til fest i Parken der lukker og slukker kl. 2, når man weekenden efter kan tage til Madrid til samme fest - der slutter den blot først kl. 7 næste morgen :th2: Hvis I tager afsted, så sørg for at have "Deluxe-billetter" - er merprisen værd! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2008 ja fordomme er der jo nok af kan jeg høre.. Jeg har købt billetter og glæder mig til at opleve det IRL i stedet for på youtube... Bagefter vil jeg gerne komme med udtalelser omkring den tøsefest som der bliver omtalt. Men da jeg ikke har været til en endnu vil jeg ikke være fordomsfuld. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2008 ja fordomme er der jo nok af kan jeg høre.. Jeg har købt billetter og glæder mig til at opleve det IRL i stedet for på youtube... Bagefter vil jeg gerne komme med udtalelser omkring den tøsefest som der bliver omtalt. Men da jeg ikke har været til en endnu vil jeg ikke være fordomsfuld. Ja, det er nok mine fordomme du hentyder til - det var nu bare for sjov :). Det skal nok blive en kanon fest! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2008 ja fordomme er der jo nok af kan jeg høre.. Jeg har købt billetter og glæder mig til at opleve det IRL i stedet for på youtube... Bagefter vil jeg gerne komme med udtalelser omkring den tøsefest som der bliver omtalt. Men da jeg ikke har været til en endnu vil jeg ikke være fordomsfuld. Bare synd der ikke er en strand til Afterpartyet dagen efter , som i visse andre lande ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2008 jeg er helt blank i hvad det er.. agggh.. det er noget med at plukke æbler og starte græsslå maskiner og danse noget GOA gartner.. :) men bare der er uge piger i alt for lidt tøj så er musikken jo lige meget :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2008 jeg er helt blank i hvad det er..Go enlighten yourself :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2008 Og jeg som troede det var Colgates nye tandpasta. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 ja jeg troede det var den der maskien til at blege tänder med de pröver at sälge på tvshop om natten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites