plup 10 Anmeld indhold Skrevet September 12, 2008 Når nu der er den tråd, vedr. Mäklargloben, tænkte jeg om vi skulle starte en tråd om gode/dårlige erfaringer med ejendomsmæglere. Der er flere der i førnævnte tråd, anbefaler at man rådfører sig med andre før valg af mægler, men hvem er bedre at rådføre sig med end jer herinde :th2: Så kom frit frem med jeres erfaringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2008 Jeg har haft go erfaring med Bjurfors, især Jan Jönsson fra deres Limhamn kontor, er ret sikker på at han kommer til at sælge vores lejlighed når den engang ryger. http://www.bjurfors.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2008 Jeg har brugt Margareta Björkvald fra www.bocenter.se og har anbefalet hende til flere andre der så har brugt hende med stor tilfredshed. Skulle vi sælge igen blev det uden tvivl hende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2008 Til at starte med så koster de fleste mæglere stort set det samme i salær. Jeg har selv ringet rundt og spurgt. Og det var stort set 3.8 % af salgsprisen de skulle have i salær alle sammen. Vi bruger også margareta fra Bocenter. (Det er BS som har anbefalet hende). Hun er rigtig sød og er 100 % ærlig! Og gør et godt stykke arbejde for én. Hun ringer land og rige rundt til interesserede købere for at holde alting opdateret! De har en rigtig god fotograf tilknyttet. Fede lyse billeder af ens lejlighed der bliver taget! Salæret er fast og ganske fair! Men selvfølgelig, man får hvad man betaler for. Sådan er det vel for de fleste ejendoms mæglere. Vil man have de største salgs annoncer med de største billeder i både aviser mm. Så koster det jo det mere vil jeg tro! Jeg har også kun hørt godt om Bjurfors. De gør meget ud af deres annoncer har jeg lade mig fortælle. De er meget synlige! Mårten Hasslinger købte vi af da vi flyttede her til. Han sidder jo i noget mæglerkommité halløj. Så han har styr på sine ting ihvertfald. Men personligt synes jeg ikke specielt godt om ham. Hans svarer ikke på ens mails og virker lettere distræt. Men dygtig er han. Det er der vist ingen tvivl om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
butikindehaver 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2011 Man skal ikke stole på ejendomsmægler. Især skal man ikke sælge, købe, leje eller udleje noget fra EDC Poul Erik Bech. Jeg har selv været ude for en ubehagelig situation hvor vi skulle leje en buti, som Gunnar Jørgensen fra EDC skulle mægle. Min forretningspartner havde inden da snakket med både Gunnar Jørgensen og udlejer, og de var villige til at udleje til os, men det var før de fandt ud af at vi var andet end dansk herkomst. Det endte med at Gunnar Jørgensen vendte 180 grader og ville slet ikke bruge tid på os. Så det var meget underligt at en ejendomsmægler ikke ville leje en butik ud trods at den havde stået tom i omkring 2 år. Den lugtede meget af racisme. Så til alle dem som gerne vil sælge eller udleje, så hold jer langt fra "EDC Poul Erik Bech", for det kunne ende med at du står inde med din bolig eller butik i flere år fordi der sidder en ejendomsmægler, som ikke vil udleje eller sælge til "ikke danskere" fordi han har et menneskesyn som gør at han ikke bryder sig om andre mennesker som ikke ligner ham selv. så derfor HOLD JER LANGT FRA EDC. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Bo, Morten og monne deler et nick, og med intetsigende kommentarer i forskellige tråde og en URL som signatur - lugter grimt af et forsøg på at booste sin rating i søgemaskinerne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Sin? Formentlig har den con-artist, oops jeg mener SEO ekspert, fået en anden til at betale for ydelsen uden at vide at det betyder deres adresse spammes i ligegyldige beskeder helt ude på kanten af hvad paragraf 6 i lov om markedsføring tillader. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2011 Bo' date=' Morten og monne deler et nick, og med intetsigende kommentarer i forskellige tråde og en URL som signatur - lugter grimt af et forsøg på at booste sin rating i søgemaskinerne?[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2011 Så genopliver vi lige tråden her igen... Når jeg kigger lidt rundt er de forskellige tråde ved at være af lidt ældre dato når det kommer til erfaringer med mæglere... Er der nogen som har nogle opdaterede inputs til hvilke mæglere som er gode, og hvilke man bestem bør styre uden om... Hvad jeg kan hitte af at søge rundt er at MälkarGloben skal man styre langt udenom... Og de par kammerater som jeg kender herovre der har solgt deres er sket gennem Erik Olsson til deres tilfredshed, men er også nogle år siden det er sket... Så inputs modtages med glæde :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2011 Er der ingen som har nogle nye erfaringer de vil dele? :) Der må da være nogen som har solgt deres hus eller lejlighed indenfor det sidste års tid... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pag1000 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2011 Kan kun sige at jeg er fuldt ud tilfreds med Våningen & Villan Tog ind i butikken og snakkede med Maria Andersson, som så kom forbi 2 dage senere og vi fandt ud af en pris jeg synes var fin. Valgte "sølvpakken" så jeg slipper for at gøre lejligheden ren, og kun skal tænke på at flytte ud. (sølvpakken betyder også at der bliver annonceret i flere aviser) 9 dage på hemnet og lejligheden var solgt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2011 Kan kun sige at jeg er fuldt ud tilfreds med Våningen & VillanHvad måtte du slippe med? (Fast pris eller en procentdel af salgs-prisen?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites