Anina 10 Anmeld indhold Skrevet September 12, 2008 Man skal jo spise på begge sider af broen og Internet er heldigvis "grænseløst"... så her kommer jeg med en opmuntrende anbefaling af det eneste (mener jeg) sted på det danske net, hvor man kan få den rette, den uafhængige og den total "u-religiøse" info om kost.... En blog: TANKER OM KOST, hvor en dygtig mand samler viden og facts fra nær og fjernt, og som ikke er bange for at blive "uvenner" med "autoriteter" og deres discipler. Mange blogindlæg, spændende læsning Bloggen TANKER OM KOST -> http://kostbloggeren.blogspot.com/ Velbekomme :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2008 Interessant læsning :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anina 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2008 Meget enig. Jo mere jeg bladrer gennem siderne, jo mere interessant bliver det. Ikke mindst fordi alt er så veldokumenteret, i modsætning til almindelige helse-journalister, der bare kopierer fra Ritzau og Reuter, og forventer at man sluger det hele råt. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites