Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Det er klart den dyreste bil jeg nogensinde har haft..... Men nu er alt på den bil snart nyt, så den næste ejer får den mest velholdte RS6'er i verden......:) Så når tiden kommer, så bliver det en MB CLK63 Black series..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Det er klart den dyreste bil jeg nogensinde har haft..... Men nu er alt på den bil snart nyt, så den næste ejer får den mest velholdte RS6'er i verden......:) Så når tiden kommer, så bliver det en MB CLK63 Black series..... Ja, jeg forstår heller ikke bilvalget. Hverken det nuværende eller dit næste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Når du først har prøvet en CLK63'er, så glemmer du hvad der ellers er derude...:) Ja, jeg forstår heller ikke bilvalget. Hverken det nuværende eller dit næste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Ja, jeg forstår heller ikke bilvalget. Hverken det nuværende eller dit næste. Ligesom der er nogen, der sikkert heller ikke vil forstå dit næste bilvalg og så fremdeles. Men det er jo en af glæderne, tænk, hvis vi alle kørte i den samme bilmodel. Nøj, det ville være kedeligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Når du først har prøvet en CLK63'er' date=' så glemmer du hvad der ellers er derude...:)[/quote'] Årets joke :)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Sikkert sagt af en mand med samme religiøse holdning til Porsche som dig selv Mogens...:D Trods smiley er det en plat bemærkning. Det er da "underligt", at såvel testkører/journalister som Porsche-ejere har den holdning, som mit citat giver udtryk for Nuvel, jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor du har din skråsikre erfaring fra. Hvilke Porsche-modeller har du selv kørt eller ejet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Ligesom der er nogen' date=' der sikkert heller ikke vil forstå dit næste bilvalg og så fremdeles. Men det er jo en af glæderne, tænk, hvis vi alle kørte i den samme bilmodel. Nøj, det ville være kedeligt [/quote'] Lige præcis! Det er sku dejligt, at folk ikke er ens! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Brian: Du har tydeligvis aldrig været i nærheden af en MB CLK63 Black Series. Der kan du nemlig tale om uanvendelig bil. Den normale er ganske god og til at have med at gøre som dagligdagsbil, men Black Series modellen er skabt til bane og til intet andet. Jeg tror ikke engang du kan sidde i sæderne og skulle du mod forventning kunne så kan du ikke sidde der i længere tid af gangen. Det er 100% sikkert :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Nej det tætteste er ca 5cm fra min næse......:D Den var dog låst. Tyvärr........ Brian: Du har tydeligvis aldrig været i nærheden af en MB CLK63 Black Series. Der kan du nemlig tale om uanvendelig bil. Den normale er ganske god og til at have med at gøre som dagligdagsbil, men Black Series modellen er skabt til bane og til intet andet. Jeg tror ikke engang du kan sidde i sæderne og skulle du mod forventning kunne så kan du ikke sidde der i længere tid af gangen. Det er 100% sikkert :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Nej det tætteste er ca 5cm fra min næse......:D Den var dog låst. Tyvärr........ LOL!!!!!!!! Hvorfor fanden så din tidligere kommentar?.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Hvilken én af de 1912 af slagsen??? LOL!!!!!!!! Hvorfor fanden så din tidligere kommentar?.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 This one... Når du først har prøvet en CLK63'er' date=' så glemmer du hvad der ellers er derude...:)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Jeg bliver liderlig bare af at se på den.....Ligesom når jeg ser på Rikke. Hvis den er ligeså stram at køre i, så er jeg lykkelig! This one... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Jeg bliver liderlig bare af at se på den.....Ligesom når jeg ser på Rikke. Hvis den er ligeså stram at køre i' date=' så er jeg lykkelig![/quote'] Det er satme en fed gryde, den er monster ond at kigge på og lyden kan slet ikke sammenlignes med noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Hvordan fanden er det du snakker om min kone???:mad: Det er satme en fed gryde' date=' den er monster ond at kigge på og lyden kan slet ikke sammenlignes med noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Hvordan fanden er det du snakker om min kone??? Pas på jeg ikke sladrer til Rikke om det :D At du syntes hun er en fed gryde, og at hun er monster ond at høre på ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Jeg tror S5 kommer til at køre lidt længere i mit tilfælde end 6-7 km/l...........Har 70 km til job og ca 65 er motorvej,hvor jeg kører i myldretid, men ej i kø! Thomas: Tror at cabér generalt kører lidt kortere på literen Har budgetteret med at kører 7-9 km/l, men det har ikke afgørende betydning, da jeg har firmabetalt benzinkort og dermed er udgiften reelt kun det halve for mig! Hvad betyder det ifht. løn og privatkørsel? Kan du tanke og køre privat på firmakortet, for så lyder det sku som en fin løsning... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Kommer an på om der er nogen der siger det til nogen....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Hvad betyder det ifht. løn og privatkørsel? Kan du tanke og køre privat på firmakortet' date=' for så lyder det sku som en fin løsning...[/quote'] Alle arbejdsgivere kan give fri benzinkort til privatbil, man bliver bare beskattet af det. På mit arbejde gider de ikke at udbetale statens takster, så vi får benzinkort og bruttoløn tillæg i stedet for!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 hvis jeg blev beskattet i min løn af min firmabils ordning, ville jeg da klart også bruge den, tvivler godt nok på det er lovligt at tanke *.* på det benzin kort der hører til :) Men en sprød bil, især i piston grey eller gunmetal eller hvad de vælger at kalde kuløren.. Men var der ikke noget med at de ville komme med en venstrehånds styret Nissan GTR? i så fald ville jeg personligt vente :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Jeg havde nok valgt en M5 eller M6... eller tilsvarende 550/650 for at spare lidt klejner. De fåes også som Alpina modeller hvis man vil helt frem i skoene. Meget mere bil, meget færre penge. undskyld junior, men en M5/M6 koster langt over det dobbelte at holde kørende..........SÅ ja selvfølgelig vil jeg også hellere have dem, men sammenlign lige bananer med bananer inden du skriver løs om dine ønsker:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 Alle arbejdsgivere kan give fri benzinkort til privatbil, man bliver bare beskattet af det. På mit arbejde gider de ikke at udbetale statens takster, så vi får benzinkort og bruttoløn tillæg i stedet for!! Hvordan funker den beskatning? Er det beskatning af beløbet som blev det udbetalt i lønkroner eller hvordan? For hvis du ikke får statens takst, men blot benzin som du bliver beskattet af og desuden skal lægge egen bil til skal det satme være en benzinsluger af karakter før det kan betale sig :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 På mit arbejde gider de ikke at udbetale statens takster, så vi får benzinkort og bruttoløn tillæg i stedet for!! Lyder som en ordning for folk med hul i hovedet.. (no offence!!) Du bliver da beskattet i topskatten af både benzinkort og dit såkaldte løntillæg - statens takster kan udbetales skattefrit... Jeg kan ikke rigtig se fidusen?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 undskyld junior' date=' men en M5/M6 koster langt over det dobbelte at holde kørende..........SÅ ja selvfølgelig vil jeg også hellere have dem, men sammenlign lige bananer med bananer inden du skriver løs om dine ønsker:)[/quote'] Vi har lige haft en S5 inde på värkstedet dammm hvor er den fin..:) Har du kört i en ??? for når eller hvis du har,så er du solgt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2008 brian: Jeg tror ikke engang du kan sidde i sæderne og skulle du mod forventning kunne så kan du ikke sidde der i længere tid af gangen. Det er 100% sikkert :) lol...:):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites