Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Med Porsche er model og årgang fuldstændig ligegyldig - det er bare at vise nøglen... :-) LOL - that's right :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Audi S5'eren er helt sikkert en fed bil. Problemet i forhold til Porsche er som med alle andre almindelige biler i forhold til Porsche når du kvart i lukketid prøver på at imponere en af de resterende tøser på crazy daisy. fyr: ....jamen jeg bor da i sverige tøs: Nå, jamen så har du vel en fed bil? fyr: Tja jeg har da en Audi S5 tøs: Nå en audi, ja det er da en fin bil. fyr: Ja det er da ikke så ringe endda, du kender godt S5'eren ik? tøs: Ehh, jo min onkel har også en audi stationcar, så jeg kender godt audi mærket fyr: ja, jamen det her er jo en S klasse, altså S for sport du ved!!? tøs: (Fjern i blikket) OK, ja min onkel siger også at hans har sportsaffjedring.. fyr: Ja altså det er den der 2 dørs version du ved der ligner en sportsvogn tøs: (Stadig fjern i blikket - kikker nu søgende rundt efter hendes veninde) OK - hva så, er du så også revisor??? fyr: (Indser at løbet er kørt og de 400 kroner på drinks er tabt), jamen....... Med Porsche er model og årgang fuldstændig ligegyldig - det er bare at vise nøglen... :-) haha god griner..men man må sige det står slemt til,hvis behovet for at imponere piger ligger i sin bil .. eller rettere at man bliver nød til at hive bilnøglen frem for at score pigen :-) .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 Er det så den slags tøser man vil ha fat i???;) Næææ du, en tøs der falder for dig hvis du kører Starlet, er en der er værd at holde på....:) Audi S5'eren er helt sikkert en fed bil. Problemet i forhold til Porsche er som med alle andre almindelige biler i forhold til Porsche når du kvart i lukketid prøver på at imponere en af de resterende tøser på crazy daisy. fyr: ....jamen jeg bor da i sverige tøs: Nå, jamen så har du vel en fed bil? fyr: Tja jeg har da en Audi S5 tøs: Nå en audi, ja det er da en fin bil. fyr: Ja det er da ikke så ringe endda, du kender godt S5'eren ik? tøs: Ehh, jo min onkel har også en audi stationcar, så jeg kender godt audi mærket fyr: ja, jamen det her er jo en S klasse, altså S for sport du ved!!? tøs: (Fjern i blikket) OK, ja min onkel siger også at hans har sportsaffjedring.. fyr: Ja altså det er den der 2 dørs version du ved der ligner en sportsvogn tøs: (Stadig fjern i blikket - kikker nu søgende rundt efter hendes veninde) OK - hva så, er du så også revisor??? fyr: (Indser at løbet er kørt og de 400 kroner på drinks er tabt), jamen....... Med Porsche er model og årgang fuldstændig ligegyldig - det er bare at vise nøglen... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 Det er dog muligt den unge dame bliver slemt skuffet hvis der holder en gammel gul porsche 924 med klaplygter og ballondæk og venter udenfor......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 Siger du det???? Men det er jo en Porsche lille skat.......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 fyr: ....jamen jeg bor da i sverige tøs: Nå, jamen så har du vel en fed bil? Allerede der er der den første fejl. Gætter på de færreste piger overhovedet vil spørge om, man så har en fed bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 Allerede der er det første fejl. Gætter på de færreste piger overhovedet vil spørge om' date=' man så har en fed bil.[/quote'] Folk plejer at spørge om man så ikke betaler mindre i skat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 fyr: ....jamen jeg bor da i sverige tøs: OK - så må vi jo hellere tage hjem til mig... Sådan plejer jeg at opleve det.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 Sådan plejer jeg at opleve det.... Jep den har jeg også prøvet et par gange ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2008 Den har sku taget en tvist den her tråd. Men den med Porschen er god...;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 Den har sku taget en tvist den her tråd. Men den med Porschen er god...;) Tilbage til S5'eren, som har mistet 2 cyl :(. Derudover fåes den nu også som cab. http://www.automotorsport.se/news/16387/premiär-audi-a5-och-s5-cabriolet--de-nya-skönheterna/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 Tilbage til S5'eren, som har mistet 2 cyl :(. Derudover fåes den nu også som cab. http://www.automotorsport.se/news/16387/premiär-audi-a5-och-s5-cabriolet--de-nya-skönheterna/ Det er desværre CO2 krav som gør, at man generelt skipper V8-motorene. Rygterne siger også, at de næste M-motorer hos BMW bliver 6 cyl. med turbo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 Turboen er den eneste måde de kan forbrænde gasserne ordentligt......Når der skal mere effekt igennem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 Mmm er det også mercedes der bytter deres gamle v8er ud i 500/600 motorstørrelserne med en v6 med biturbo ? - eller er det oppe i AMG den hedder v6 biturbo og bare en turbo i en f.eks e500 ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 Nej men den motorgeneration der kommer i V12'eren er den sidste fra Mercedes. Næste gang er det en V8 biturbo.... Jeg er også sikker på det den 6,2'er i AMG'eren bliver skiftet til noget med turbo på. Ganske enkelt for at holde forureningen nede i den cyklus der skal køres for at få den godkendt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 Det er desværre CO2 krav som gør' date=' at man generelt skipper V8-motorene. Rygterne siger også, at de næste M-motorer hos BMW bliver 6 cyl. med turbo.[/quote'] Se, det er noget vi kan lide!!!!!!!:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 Yes sir!! bliver rart med en baghjulstrækker med tryk på.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites