SanneJ 10 Anmeld indhold Skrevet September 11, 2008 Pröv at läs denne, det er da kun väre svenskere, som kan väre så positive...: http://sydsvenskan.se/sport/article366626/Dansk-mediebojkott-efter-bragdsegern.html Citat: "Matchen i sig doftade danskt redan från början mot Portugal" og endnu bedre: "Men danskarna, som har kallats Nordens brassar..." Nordens brasilianere? Af hvem dog? engang efter vores sejr i '92 eller vad det dengang i de gode gamle 80'ere? Helt sikkert flot sejr i går! men come on, man ska da väre idiot (eller Morten O.) hvis man mener at en flok afdangede pensionister har leveret god fodbold de sidste mange år... Altid noget at Sveriges landshold er lige så kedelige at se på (eller...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Kanske de mente "Nordens Basser" Men vi vandt ihvertfald, bare noget lort der er en konflikt med pressen nu, er ikke sikker på det er det vi har brug for !!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 "Men danskarna' date=' som har kallats Nordens brassar[/quote'] Det må være en skrivefejl - skal vel være "... Nordens bössar"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Nej for så er det hetz mot folkgrupp....;) Det må være en skrivefejl - skal vel være "... Nordens bössar"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Nu svarede jeg på hvad han mente og ikke hvad han skrev...;) Bøsse hedder "bög" på svensk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Det må være en skrivefejl - skal vel være "... Nordens bössar"?Nej for så er det hetz mot folkgrupp....;)Bøsse hedder "bög" på svensk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Bøsse hedder "bög" på svensk Tak for det Gio, altid hyggelig med en saklig kommentar på et tåbelig/halvsjovt indlæg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Tak for det Gio' date=' altid hyggelig med en saklig kommentar på et tåbelig/halvsjovt indlæg...[/quote']Mig en fornøjelse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Bøsse hedder "bög" på svensk jo, men tror du ikke at det er det han mener alligevel;) Nordens bössar på svensk gir jo ikke rigtig nogen mening i denne sammenhäng vel? (og i så fald ville det hedde bössor (tror jeg)):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 jo ' date='men tror du ikke at det er det han mener det alligevel;) Nordens bössar på svensk gir jo ikke rigtig nogen mening i denne sammenhäng vel? (og i så fald ville det hedde bössor (tror jeg)):)[/quote']Jeg er sikker på alle er klar over hvad der blev ment - men jeg responderede også kun på den sproglige finurlighed, da denne ikke var korrekt. Beklager hvis det har stødt nogen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Ja helt sikkert............................:th2:Jeg er sikker på alle er klar over hvad der blev ment - men jeg responderede også kun på den sproglige finurlighed, da denne ikke var korrekt. Beklager hvis det har stødt nogen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 men jeg responderede også kun på den sproglige finurlighed' date=' da denne ikke var korrekt.[/quote']Men det var din jo heller ikke;) og så kan vi vist ikke tärske mere langhalm i det...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Bøsse hedder "bög" på svensk Jeg har hørt rygter om en dansk biker som kom til mc-træf i sverige, med hans efternavn BØG på nummerpladen :D................... Kanske der er blevet grint lidt i krogene :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Pröv at läs denne, det er da kun väre svenskere, som kan väre så positive...: http://sydsvenskan.se/sport/article366626/Dansk-mediebojkott-efter-bragdsegern.html Citat: "Matchen i sig doftade danskt redan från början mot Portugal" og endnu bedre: "Men danskarna, som har kallats Nordens brassar..." Nordens brasilianere? Af hvem dog? engang efter vores sejr i '92 eller vad det dengang i de gode gamle 80'ere? Helt sikkert flot sejr i går! men come on, man ska da väre idiot (eller Morten O.) hvis man mener at en flok afdangede pensionister har leveret god fodbold de sidste mange år... Altid noget at Sveriges landshold er lige så kedelige at se på (eller...) Tro mig, jag ser hellre på det Danske landshold, än det svenska. Det borde väl säga er hur vi ser på vårt eget lag...Förutom Zlatan Nordens Brassar går tillbaka till 80-talet, VM Mexico, och fram till EM-92. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Tro mig' date=' jag ser hellre på det Danske landshold, än det svenska. Det borde väl säga er hur vi ser på vårt eget lag...Förutom Zlatan [/quote']Jag så minsann matchen;) (vi har inte dansk tv) Zlatan är väl ingen höjdare på landslaget heller:rolleyes: men nej, bra var det inte... Men ni vann:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites