Jump to content
Gawc

Advarsel! Aldrig handle i coop på värnhemstorget

Recommended Posts

har lige været ned i coop på värnhemstorget. Fik øje på en mus, hvilket er klamt nok som det er. Men da jeg går op til kassen og infomerer dem om problemet, trækker de på skulderen og siger: De kommer op fra kælderen og vi gør hvad vi kan, men vi ved godt det ikke virker. Det er jo ikke godt nok! man kan ikke have dyr renden, hvor der er mad. Er der nogen der ved om man kan melde det her nogen steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
har lige været ned i coop på värnhemstorget. Fik øje på en mus, hvilket er klamt nok som det er. Men da jeg går op til kassen og infomerer dem om problemet, trækker de på skulderen og siger: De kommer op fra kælderen og vi gør hvad vi kan, men vi ved godt det ikke virker. Det er jo ikke godt nok! man kan ikke have dyr renden, hvor der er mad. Er der nogen der ved om man kan melde det her nogen steder?
Damn it..! Også har man handlet der flere gange :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yep...Brian har også set mus dernede, det er sgu for klamt :sick: Ved ikke om man kan melde dem til fødevaremyndighederne eller hvad ved jeg, som man kan i dk. Det ville jo betyde en øjeblikkelig lukning på stedet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yep...Brian har også set mus dernede, det er sgu for klamt :sick: Ved ikke om man kan melde dem til fødevaremyndighederne eller hvad ved jeg, som man kan i dk. Det ville jo betyde en øjeblikkelig lukning på stedet!
Jeg var ude i den nye Coop Extra forleden ( Bulltofta ved Ikea ) Den er ellers meget pæn, dog er grønt afdelingen dårligere sammenlignet med willys hvor vi normalt handler. Var også skuffet over deres mælk max kunne holde 4 dage :thumbdown Men det kan selvfølgelig være en opstarts smutter mht bestillingen :rolleyes:.. Willys bliver det ihvertfald stadig :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HVAA!!!! FØJ forp....... dér har jeg handlet i 3 år.... ØØØVVVV... ser frem til det nye center åbner (entre) så vi ses der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HVAA!!!! FØJ forp....... dér har jeg handlet i 3 år.... ØØØVVVV... ser frem til det nye center åbner (entre) så vi ses der..
fatter ikke den slags reaktioner her.. det er ret normalt med mus eller rotter i födevarebutikker ligesom det er helt normalt med karkelakker på restauranter .. de gör hvad de kan men ofte er det en hård kamp.. jeg tör vädde på at anticimex eller lign har sat fälder op og lagt gift ud men der vil altid slippe et par mus eller rotter igennem sådan er det i supermarkeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Handler dagligt i Coop på Värnhemstorget og syntes godt om den, billige varer og flinkt personale, nybagt brød og aldrig kø efter de har fået scan selv. Den med at handle i Entre, der kommer igen dagligvarebutikker andet end Hemköb som er der i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Handler dagligt i Coop på Värnhemstorget og syntes godt om den' date=' [b']billige varer og flinkt personale, nybagt brød og aldrig kø efter de har fået scan selv. Den med at handle i Entre, der kommer igen dagligvarebutikker andet end Hemköb som er der i forvejen.
Jeg synes Coop er dyrt i forhold til mange af de andre dagligvarebutikker (f.eks. Willys). Derudover er den på Värnhemstorget så rodet, det ser altid ud som om der er smidt en bombe. Ofte kan man finde en palle med mandler (eller hvad ved jeg) i nærheden af toiletartiklerne. Deres lösgodis er tørt og hårdt! Men jeg skal ærligt tilstå at jeg ofte handler der af dovenskab. Vh Pilu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes Coop er dyrt i forhold til mange af de andre dagligvarebutikker (f.eks. Willys). Derudover er den på Värnhemstorget så rodet, det ser altid ud som om der er smidt en bombe. Ofte kan man finde en palle med mandler (eller hvad ved jeg) i nærheden af toiletartiklerne. Deres lösgodis er tørt og hårdt! Men jeg skal ærligt tilstå at jeg ofte handler der af dovenskab. Vh Pilu
Det er sjovt man ser så forskelligt på tingene, vi syntes at det klart er det bedste sted med godis :-) Men vil klart give dig ret i at det er en rode butik, men når man lærer rodet at kende er det fint :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes sgu også Coop er en fin butik - vi har handlet der næsten siden vi flyttede herover. De laver til stadighed om og det bliver mere up to date - senest i går var der stillet ny naturgodis-stander op - det så fint ud. Det eneste der er liidt kedeligt er grøntafdelingen, men den er langt bedre end nede i Willys. Generelt er grøntafdelingerne ikke det store hit her i landet tror jeg - så derfor får vi bragt økokasser hver uge, det er noget bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
syntes hvis man kigger på det kød de har i den Coop det altid sort og klamt og se på også' date=' men som andre handler jeg der engang imellem fordi de har åbent til 23 og på dage hvor maxi i toftenäs ellers willys ik har åbent...[/quote'] Det er sort fordi det har fået tid til at blive mørt, det lyserøde kød du sikkert køber er pumpet med saltvand og lige taget ud af dyret...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites