Jump to content
sup3rior

Så er der ballade i farvandet...(ESF 2008, Malmö)

Recommended Posts

de rør ikke min mcd jeg skal have min tømmermands mad. men det bliver da spændende at følge med i. godt bilen er i p-kælderen og jeg på 11.
11 etage? bor du i TT? Anyway lad nu de unge have en sjov dag med protestere i gaden, måske der slet ikke bliver ballade... :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De skal være velkomne til at protestere' date=' men problemet bliver når det går over i optøjer :mad:[/quote'] Ja, det går nok over i optøjer med rimelig stor sandsynlighed. Så må vi bare håbe at det går mest ud over MacD og ikke almindelige borgere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' det går nok over i optøjer med rimelig stor sandsynlighed. Så må vi bare håbe at det går mest ud over MacD og ikke almindelige borgere..[/quote'] De plejer jo at trashe det meste på deres vej, så Audien kommer nok ikke til at holde på dens sædvanlige plads på Amiralsgatan den dag :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De plejer jo at trashe det meste på deres vej' date=' så Audien kommer nok ikke til at holde på dens sædvanlige plads på Amiralsgatan den dag :([/quote'] Du er velkommen til at holde ude herude i vores område (du ved, hvor det er fra Brian jo hehe).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du er velkommen til at holde ude herude i vores område (du ved' date=' hvor det er fra Brian jo hehe).[/quote'] Jeg planlægger rent faktisk at fortrække til København hvor jeg sammen med kollegerne skal muntre mig med en gang Call Of Duty - så kan jeg jo altid forestille mig det er demonstranter som ryger ned :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
11 etage? bor du i TT? Anyway lad nu de unge have en sjov dag med protestere i gaden, måske der slet ikke bliver ballade... :surprise:
et stk mcd og amiralgatan ikke just prøv modsatte ende af byen der ligger også en høj bygning. et stk mcd og amiralgatan. (har hørt man ikke må nævne hvor da man kan blive mobbet(dog har jeg efterladt et lille clue:rolleye:))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' det går nok over i optøjer med rimelig stor sandsynlighed. Så må vi bare håbe at det går mest ud over MacD og ikke almindelige borgere..[/quote'] øhh jeg er almindelig borger og har jeg ikke noget til mine som regel grusomme tømmermænd ja så ser jeg sort og så ryger gaspedalen i bund og så skal jeg nok sørge for at der bliver demonstrantbowling i gaderne.:fight: med andre ord i rør ikke min slamrestaurant:fight::rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh Call of Duty, satme længe siden jeg har spillet det, sådan en go gang LAN med masser af first person shooter spil er jo grinneren, go fornøjelse med det, og gid det var mig:cry:

Jeg planlægger rent faktisk at fortrække til København hvor jeg sammen med kollegerne skal muntre mig med en gang Call Of Duty - så kan jeg jo altid forestille mig det er demonstranter som ryger ned :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahh Call of Duty' date=' satme længe siden jeg har spillet det, sådan en go gang LAN med masser af first person shooter spil er jo grinneren, go fornøjelse med det, og gid det var mig:cry:[/quote'] Det klarer man jo nemt med PS3 og wifi :D Så er man online og så skal der games!:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan ikke spille den slags uden mit tastatur og min mus' date=' men der var jeg også skarp:fight:, men det var nok dengang hehe[/quote'] Har ikke spillet det før så om det bliver det ene eller andet spiller vist ikke nogen stor rolle for mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites