Jump to content
Kim Andersen

Wellness

Recommended Posts

Ja Tylösand er et fantastisk sted. Super udsigt, Verdensklasse golfbaner, lækker strand, hyggeligt i Halmstad og hotellet er såmen også fedt - dog vil jeg håbe at folk får en anden oplevelse end den vi havde deroppe for 3-4 år siden. Først fik vi et værelse i kælderen hvor folk vadede lige forbi ½m udenfor vinduet i en lind strøm på vej til stranden. Det gad vi ikke - så jeg bestilte i stedet en suite for 2 overnatninger til 3500,- pr. nat vist - og troede alt var supergodt, men ak! Udsigten var fantastisk, men der lå halvt spiste varer i minibaren og der var løbet karamel ud, der var chokolade tværet ud i sofaen, tyggegummi sad fast på håndklædevarmeren og.....i badekaret/nichen var der noget der for mig så ud som lort (ja lort) på væggen. Spa-behandlinger kunne man ikke få - der var helt udsolgt (ok, vi var i kort tid med bestilling..meeen alligevel) Efter flere gange at have brokket flere gange uden der skete noget forlod vi stedet og sendte efterfølgende en klage hvor vi endte med bare at få et tilgodebevis på en ny overnatning.... i et almindeligt hotelværelse!? Gad ikke/havde ikke tid til - at bøvle mere med dem - og brugte ikke tilgodebeviset. Men generelt tror jeg det er et top sted - vi var vel bare uheldige x 100!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites