Missarhh 10 Anmeld indhold Skrevet September 8, 2008 Vi søger en håndværker til diverse opgaver: Opsætning af gipsplader på væg og loft Isætning af spots i loftet Klargøre vægge + loft til maling Maling af vægge og lofter Lægge klik-trægulv Opsætning af køkken Og en masse andre små-opgaver Vi har allerede brugt Miriam's håndværker til et par ting, men han siger desværre selv at han ikke er så god til opsætning af gips og det er næste opgave, der skal klares inden vi kan gå videre med det andet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nem og sikker enterprise 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2008 Ledige håndværker Efter at med stor interresse at have læst dit indlæg, vil vi gerne tilbud at kigge på opgave. Vi der med ment Nem og hurtig enterprise er et nystartet firma, før vare vi 3 selvstændige håndværksmestre som nu er gået sammen forat kunne løse alle opgave til en godt pris, men en 100 % tilfredsheds garanti Venlig hilsen Danny Jensen Nem og Hurtig Tlf. 26 27 89 78 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2008 Du kan sende mig en OM hvis det stadig er intressant, med en håndværker. Min bror, er proff på nævnte områder. Så du kan få hans nummer i dk (via PM) Hans timepris er 280 + morfar og kørsel! Han arbejder også gerne her i Sverige! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten_Jochimsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2008 Du er velkommen til at kontakte mig på nedenstående nummer eller mail. Vi er et tysk firma der bygger en del i DK. Med venlig hilsen Morten 0049 4331 352258 morten108@gmx.net Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
carbon-customs 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Du kan sende mig en OM hvis det stadig er intressant, med en håndværker. Min bror, er proff på nævnte områder. Så du kan få hans nummer i dk (via PM) Hans timepris er 280 + morfar og kørsel! Han arbejder også gerne her i Sverige! 280+moms, latterligt billigt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Svenske byggeregler Hejsa! Sad lige her og læste lidt, det lyder jo alt sammen godt, men hvad med de svenske regler når man bygger/bygger om. Er de ens i Danmark og Sverige? Vi vil gerne have bygget to værelser på vores førstesal, men jeg aner ikke hvilke regler vi skal overholde eller lign. Skal sådan noget forøvrigt godkendes eller må man gøre hvad man vil, så længe det er indendørs? Hmm, i mine ører lyder det måske ikke særligt sandsynligt:scared:. Er der nogen af jer der har bygget om, som kan fortælle om jeres erfaringer? Så vil jeg være meget taknemmelig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 De er netop ikke ens, derfor vil det være klogt at hyre en svensk håndværker til de dele som involverer el, vand o.lign. Ellers dækker jeres forsikring ikke hvis der sker en skade :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Netop Okay, det var det jeg frygtede, så må det blive en svensk, men jeg skal jo nok bare bruge en svensk el-svensson for resten er vel bare opsætning af vægge, det håber jeg ikke kan gå helt galt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Opsætning af en væg skulle ikke være det store problem, kun hvis der ligger el-kabler i skidtet. Husk også at de fleste danske el-kontakter ikke er godkendt til brug i Sverige, og el-installationen derfor ikke kan godkendes hvis de bruges. LK har en enkelt model som må bruges, ellers må du finde nogle svenske kontakter (som så sjældent er særligt kønne)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2008 Det vidste jeg godt og det undre mig sådan at Svenskerne ikke har bedre smag og stil, helt ærligt, hvor er de store og grimme deres el-kontakter. Vi vil bygge to værelser i den ekstra stue der er på vores første sal, det er et kæmpe rum som vi vil dele op. Derfor vil det være opsætning af nogle vægge og en svensk elektriker til at sætte nogle stikkontakter op så ungerne ikke skal være enige om hvornår lyset skal slukkes . er der nogen der har nogen idé om hvad sådan noget kan koste? Og en timepris hjælper mig ikke, for jeg aner ikke om det tager en dag eller en måned Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2008 Opsætning af en væg skulle ikke være det store problem, kun hvis der ligger el-kabler i skidtet. Husk også at de fleste danske el-kontakter ikke er godkendt til brug i Sverige, og el-installationen derfor ikke kan godkendes hvis de bruges. LK har en enkelt model som må bruges, ellers må du finde nogle svenske kontakter (som så sjældent er særligt kønne)... Prøv at tjekke de kontakter der hedder M-smart fra Merten i polarhvid. Dem har jeg selv, og synes de fint lever op til krav om design. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites