K.C 10 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2008 Hej Nogen som er lykkedes med at leje en film eller en fodboldkamp på viasat on demand ??? Har prøvet at leje en film på både det danske og svenske site, men betalingen vil ikke gå igennem. Der står ikke hvorfor. Der er ellers dækning nok på både visa og mastercard som jeg bruger. Der er landskamp i aften, så vil sgu gerne få det til at virke. Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sten_ravn 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Tror ikke de må vise den hvis du bor udenfor DK, noget med rettighederne at gøre, men hvorfor dit kort ikke går igennem aner jeg ikke, det her nok ikke noget med hinanden at gøre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Tror ikke de må vise den hvis du bor udenfor DK' date=' noget med rettighederne at gøre, men hvorfor dit kort ikke går igennem aner jeg ikke, det her nok ikke noget med hinanden at gøre.[/quote'] Det svenske site har DK-landskampen i aften på programmet - og SAS liga kampe også. Det er bare irriterende at vores kort åbenbart ikke virker. Hmpf! :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Er det danske kort i bruger? I så fald, så afvises jeres kort nok grundet udenlandsk(læs: ikke-dansk) ip. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Er det danske kort i bruger? I så fald' date=' så afvises jeres kort nok grundet udenlandsk(læs: ikke-dansk) ip.[/quote'] Virker fint med Svensk VISA kort. Så skal der heppes! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Er det danske kort i bruger? I så fald' date=' så afvises jeres kort nok grundet udenlandsk(læs: ikke-dansk) ip.[/quote'] Måske. Den afviser dansk kort på både det svenske og danske site. Men som du skriver kan det være IP adressen. Man kan fx ikke købe musik på et dansk site pga dette. Men at det svenske viasat ikke vil godkende et dansk visa/mastercard er for tøset. Hvis det er tilfældet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Virker fint med Svensk VISA kort. Så skal der heppes! Godt så!!!! Skal en tur forbi SEB på mandag.... I mellemtiden - giv mig lige dine kortoplysninger så jeg kan se noget bold Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 så jeg kan se noget bold ...ellers er den "live" hér :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 ...ellers er den "live" hér :D Thx. Man må jo nøjes når ikke engang P3 sender live... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Thx. Man må jo nøjes når ikke engang P3 sender live...Viasat er, efter DR's udsagn, blevet for grådige med priserne på rettigheder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Duffman 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2008 Dk kampe over nettet på siden her kan man se udebane kampe med Dk http://www.videosport.com/qualifiers2008/tarifs.php?s5muid=3313&type=live Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2008 http://livefooty.doctor-serv.com/ Den her plejer at virke fint.... De fleste superliga kampe bliver streamet fra tv 3 eller 3+ Kanske aftenens kamp også gør Man kan jo lige kontrollere det samt kvaliteten inden man betaler de 49 sek hos viasat fra 90 minutter før kampstart... Det er ihvertfald en mulighed hvis man ikke har et svensk visa... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites