Buddha 10 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2008 Alderen er 28+ og damerne er dejlige...... Åbner kl 21 og lukker kl 3. Vi ses!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Vi ses!!! :) Er du nu blevet single??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Nej da......Så havde jeg købt en CLK63 Black series lige på stedet........Er du nu blevet single??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Syd-Skånes pendant til Dammeren? Tilsyneladende har de ikke lige en hjemmeside tilgængelig (som virker) - så du skal nok til tasterne for at sælge idéen yderligere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Nej da......Så havde jeg købt en CLK63 Black series lige på stedet........ Hvorfor "ses" du så dernede ? Det er sgu da for åndssvagt. Lidt li'som at være på en dating site hvis man ikke vil date (læs: hvis man ikke er single) Lad da singlerne ha' et sted hvor de kan mødes, uden at risikere at blive taget ved næsen af personer som udgiver sig som single...uden at være det (jaja, jeg tror egentlig heller ikke du skal derned, det er lige så meget myntet på andre ikke-singler som laver sådan et stunt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Hvem siger jeg udgiver mig for at være single???? Det kunne jo være man fulgtes med andre singler derned??? Jeg har 2 trunter der kunne være oplagte at slæbe med.....Problemet er bare de har unger i den her weekend....:) Hvorfor "ses" du så dernede ? Det er sgu da for åndssvagt. Lidt li'som at være på en dating site hvis man ikke vil date (læs: hvis man ikke er single) Lad da singlerne ha' et sted hvor de kan mødes, uden at risikere at blive taget ved næsen af personer som udgiver sig som single...uden at være det (jaja, jeg tror egentlig heller ikke du skal derned, det er lige så meget myntet på andre ikke-singler som laver sådan et stunt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Syd-Skånes pendant til Dammeren? Tilsyneladende har de ikke lige en hjemmeside tilgængelig (som virker) - så du skal nok til tasterne for at sælge idéen yderligere. Gio: http://millennium.nu/ Det er normalt en bar og restaurant, som serverer ganske god mad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Kan du sige rigtig god mad.....:) Super hyggeligt sted..... Gio: http://millennium.nu/ Det er normalt en bar og restaurant, som serverer ganske god mad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Alderen er 28+ og damerne er dejlige...... Åbner kl 21 og lukker kl 3. Vi ses!!! :) nope.. vi ses på striben og krutte biler af. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Gio: http://millennium.nu/Danke Google kom op med http://www.millenium.se/ via en anden obskur side - men det er jo logisk () at de har en dot nu-adresse, og ikke en dot se. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 För helvete grabbar, ni kan inte mena att ni tycker Millenium serverar god mat, det är ju totalkatastrof, halvfabrikat & absolut ingen känsla... brutalt dålig "pub meny", dom borde egenteligen inge få kalla sig restaurang... En stor ÖL eller en taskigt blandad drink, men inte god mat... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2008 De gange jeg har været dernede og spise på rest. der ligger inde i gården, har det været helt ok. Veltillavet mad og fin service.... Måske du har været uheldig??? För helvete grabbar, ni kan inte mena att ni tycker Millenium serverar god mat, det är ju totalkatastrof, halvfabrikat & absolut ingen känsla... brutalt dålig "pub meny", dom borde egenteligen inge få kalla sig restaurang... En stor ÖL eller en taskigt blandad drink, men inte god mat... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites