MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 LOL :) Nuvel - jeg har jo bestilt en Seat Leon TDI 170 FR, og efter et halvt års ventetid lader det til, at Seat vil levere den til mig uge 43. Sån een ville jeg vælge, Palle Jeg vil ikke ha' en diesel da jeg har 2x6km til jobbet... Jeg skal køre en del ture til Jylland men ikke noget der skriger "diiiiiesel".... Jeg vil prøve om jeg finde en Fiesta ST her i nærheden.... og, måske en Focus ST, selvom den er "for dyr".... men, nu må vi se... De næste 2 uger er jeg i Århus, så sker der ihvertfald ikke noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Jeg vil ikke ha' en diesel da jeg har 2x6km til jobbet... Jeg skal køre en del ture til Jylland men ikke noget der skriger "diiiiiesel".... OK, nu var det mere modellen, jeg mente - altså er en Cupra det oplagte valg, IMO... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2008 OK' date=' nu var det mere modellen, jeg mente - altså er en Cupra det oplagte valg, IMO...[/quote'] Jeps, jeg er helt med på hvad du mener. Og, jeg må sige at denne tråd har åbnet nogle øjne jeg slet ikke havde set.... Precis som jeg havde håbet. Jeg havde kigget mig lidt blind på 3-4 modeller, men der findes jo masser i dette sekment... Nu glæder det bare om at finde det jeg syntes er det rigtige... og, selvfølgelig vil der være mange som mener jeg vælger forkert, precis som flere vil lave denne = :th2: Nu må vi se hvad det bliver Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret September 7, 2008 Palle du skal da have en Renault Clio RS ... Har netop købt sådan en til Dorte. Fantastisk bil! 197 hk fra en 2.0 16V sugemotor. Brembo bremser med 312 mm. skiver foran og 300 mm. bag. 17" alufælge, Diffusor etc.... 0-100 km/t på 6.9 sek. Kører 11.9 km/l ved blandet kørsel og motor savner den bestemt ikke :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2008 ...og' date=' Opel og Ford har altid været lidt onkel-morfar... [/quote'] Du skal være velkommen til at prøve min på torsdag... så skal vi nok få pillet den "onkel-morfar" holdning fra dig :th2: OPC ER en fed GTI'er ligesom ST'eren :) Vil du have mere GTI smider du en Dreamscience chip på ST, så har den +270 HK og en 450 NM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2008 Jeg vil ikke ha' en diesel da jeg har 2x6km til jobbet... Jeg skal køre en del ture til Jylland men ikke noget der skriger "diiiiiesel".... Jeg vil prøve om jeg finde en Fiesta ST her i nærheden.... og' date=' måske en Focus ST, selvom den er "for dyr".... men, nu må vi se... De næste 2 uger er jeg i Århus, så sker der ihvertfald ikke noget[/quote'] Den har de haft et stykke tid nu... http://www.forenademotor.se/begbil/XHZ598.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2008 Den har de haft et stykke tid nu... http://www.forenademotor.se/begbil/XHZ598.html Ja, det er vel også en af de dyreste '06ere ?? http://www.blocket.se/li?ca=23_11_s&q=fiesta+st&cg=1020&rs=26&re=&th=1&w=3&sp=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2008 Fiesta ST er det arveligste l... jeg nogensinde har prøvet Hvis du skal have en bil med en 2,0 motor, som samtidig kan trække fra stort set alt du kommer i nærheden af har du din nye bil her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2008 Tvivler på den matcher de benzin"økonomiske" mål, MC manden gerne vil opnå dog. Men den er helt klart en af de fedeste GTI biler på markedet - en rigtig drengerøvs bil hehe. Fiesta ST er det arveligste l... jeg nogensinde har prøvet Hvis du skal have en bil med en 2,0 motor, som samtidig kan trække fra stort set alt du kommer i nærheden af har du din nye bil her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2008 Den kører sku ganske fornuftigt hvis du ikke har en for tung højrefod (har selv haft en) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2008 Den kører sku ganske fornuftigt hvis du ikke har en for tung højrefod (har selv haft en) :D Hvordan kan man IKKE have en tung højre fod i sådan et dyr - jeg kan i hvert fald ikke hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2008 Hvordan kan man IKKE have en tung højre fod i sådan et dyr - jeg kan i hvert fald ikke hehe. Det kræver disciplin ihvertfald Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2008 Ja, det er vel også en af de dyreste '06ere ?? http://www.blocket.se/li?ca=23_11_s&q=fiesta+st&cg=1020&rs=26&re=&th=1&w=3&sp=1 Tænkte mere på du måske gerne ville have en tur Hvad med en civic type r, det bliver da ikke meget sjovere end det. 2.0 sugemotor med små 200 hk. Det er da noget sjovere end alt det turbo pjat ;-) Men det kræver selvfølgelig man kan leve med omdrejninger, hvilket du kan thi du er mc mand ;-) http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/honda/civic-type-r-2001.aspx Top Gear review http://www.youtube.com/watch?v=ymGHt9RF_Ok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
asko 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2008 HEj har selv haft en 3 forskellige golf v 2.0 tdi 2.0 gti og r32 vil anbafale 2.0 tdi med 140 og en lille chip i så kommer den op på 180 hk der jeg selv har chippet min det kostede 2000 kr og den var ligeså hurtig som gti. men du spare en del penge på diesel fordon koster 3800 sek årligt. håber det hjælp lidt. Men hvis du vil køre stærkt så har du din mc.:-) det er meget sjove synes jeg :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites