Lasse 10 Anmeld indhold Skrevet September 5, 2008 Hvor finder man brugte uni-bøger i Sverige, er der nogen der kender en et website til køb og salg af brugte bøger? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2008 Hvor finder man brugte uni-bøger i Sverige' date=' er der nogen der kender en et website til køb og salg af brugte bøger?[/quote']Jeg har kun set opslag fra private her i Lund, men jeg kan da lige forhöre mig hos nogle af de studerende... Jeg vender tilbage:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2008 ...... Takker :) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2008 Så har jeg forhört mig lidt. Det er normal praksis at de studerende hänger opslag op på div. tavler på studiestederne, men her i Lund (måske også i Malmö?) findes der også en butik, hvor man kan köbe brugte studieböger: www.andrahandsbokhandeln.nu Håber det kunne hjälpe...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khil 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2008 Adlibris Hej, Nu ved jeg ikke hvad du læser, men i flere fag sker udviklingen så hurtig at det ikke kan betale sig at købe ældre bøger. Jeg kender ikke til en brugt-bøg butik i Sverige, men har flere gange købt nye bøger fra adlibris.se. Det er en del billigere end at købe bøgerne fra danske webbutikker (da momsen i Sverige kun er 6% modsat 25% i DK), og så har de et kæmpe udvalg. Desuden gratis fragt! Singh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2008 jeg har også flere gange bestilt over Adlibris - men det er mest, når det er engelske böger, der er brug for i undervisningen. Det er ofte langt billigere end at köbe dem, underviseren har bestilt hjem. Men det kan da godt väre, at der findes noget á la pensum.dk ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites