Jump to content
plup

Makroner

Recommended Posts

Jeg skal lave lagkage til gemalens fødselsdag på torsdag, men har ledt forgæves efter makroner. Nogen der ved om man kan få det her og i så fald evt. hvad de hedder på svensk? På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lavede engang en kage med makroner til mine svenske kolleger, og de vidste ikke hvad makroner var overhovedet, så de rigtige danske kan ikke fås herovre, de har noget lignende som kaldes mandelbiskvier (håber det er rigtigt stavet), hvis du ikke når at köbe i DK, har vi en pakke derhjemme du kan hente hvis det er:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan få nogle meget små "makroner"' date=' og de smager godt, men de er ikke så porøse som danske makroner. Jeg kan desværre ikke huske, hvad de hedder, men de kan fås i Coop og ICA.[/quote'] De små "makroner" man har her i Sverige indholder kokos - og smager mest at det, ikke meget som danske makroner. Kan du ikke købe dem med fra DK, eller få nogen til det??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og tak for svarene - og for tilbuddet Sanne. Vi får desværre ikke brug for makroner alligevel, fødselsdagen er aflyst af andre årsager. Men godt at vide til en anden gang at vi skal købe makroner i dk :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites