plup 10 Anmeld indhold Skrevet September 2, 2008 Jeg skal lave lagkage til gemalens fødselsdag på torsdag, men har ledt forgæves efter makroner. Nogen der ved om man kan få det her og i så fald evt. hvad de hedder på svensk? På forhånd tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne-Grete 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Man kan få nogle meget små "makroner", og de smager godt, men de er ikke så porøse som danske makroner. Jeg kan desværre ikke huske, hvad de hedder, men de kan fås i Coop og ICA. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Netto havde dem i sidste uge, dog i mini udgave... Mener de hedder noget i retning af mandelstykker...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Jeg lavede engang en kage med makroner til mine svenske kolleger, og de vidste ikke hvad makroner var overhovedet, så de rigtige danske kan ikke fås herovre, de har noget lignende som kaldes mandelbiskvier (håber det er rigtigt stavet), hvis du ikke når at köbe i DK, har vi en pakke derhjemme du kan hente hvis det er:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Man kan få nogle meget små "makroner"' date=' og de smager godt, men de er ikke så porøse som danske makroner. Jeg kan desværre ikke huske, hvad de hedder, men de kan fås i Coop og ICA.[/quote'] De små "makroner" man har her i Sverige indholder kokos - og smager mest at det, ikke meget som danske makroner. Kan du ikke købe dem med fra DK, eller få nogen til det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Hej og tak for svarene - og for tilbuddet Sanne. Vi får desværre ikke brug for makroner alligevel, fødselsdagen er aflyst af andre årsager. Men godt at vide til en anden gang at vi skal købe makroner i dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites