Don A 10 Anmeld indhold Skrevet September 2, 2008 nogen som evt er med på den,, Vi snakker 5 eller 20L dunke. Jeg vil her i morgen se om jeg ikke kan få det til en god pris hos vores leverandør hvis jeg nu bestiller meget,, intet er sikkert, ville bare høre om nogen have intreresse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Jowda... 100 liter kan man vel godt nappe hvis prisen er fornuftig.. Plejer at købe de 10 liters færdigblandet de sælger i Metro, det koster så vidt jeg lige husker 3-4 kr/liter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Jowda... 100 liter kan man vel godt nappe hvis prisen er fornuftig.. Plejer at købe de 10 liters færdigblandet de sælger i Metro, det koster så vidt jeg lige husker 3-4 kr/liter. til gengæld er tåler de kun frost til +5 grader men kan nok ikke stikke den pris, men kvalitet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Er også interesseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Bare en 1 liter her... håber Jeg sparer en masse.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Bare en 1 liter her... håber Jeg sparer en masse.... niks, lige precis dig skal kæøbe minimun 500 mil Liter :rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 til gengæld er tåler de kun frost til +5 grader men kan nok ikke stikke den pris' date=' men kvalitet[/quote'] Jeg har brugt det alt den tid jeg har boet heroppe inkl. det år hvor der var over 20 graders frost om natten. Men kom med et bud, er prisen fornuftig er jeg interesseret. Men over 5 kr/literen så er jeg ikke med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Jeg ved godt at det ikke er alle som er lige intereseret, og/eller evt. ikke lige har mulighed for at komme forbi bilxperten - når der mangler sprinklervæske, men DKK 70 for et helt års forbrug er sku billigt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2008 Og hvis det er nogen skal bruge så er der i øjeblikket 10 liters dunke til 29 + moms i Metro som klarer ned til 21 graders frost. ' BilExperten er dog stadig nok det billigste hvis man bor i nærheden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites