Jump to content
Toft

Er vi nu kommet så langt ud...?

Recommended Posts

Mærkeligt at der står at de har kørt UNDER tunnelen - måske derfor pladsen er for træng! :o) Ej....det er sgu for latterligt - godt nok er der mange idioter på vejene, men at ty til våben...jøsses! 8-10 års fængsel vil være mere end passende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mærkeligt at der står at de har kørt UNDER tunnelen - måske derfor pladsen er for træng! :o)
Ja, den bemærkede jeg også :D Men altså, nu er det en EB artikel, så journalisten er vel næppe den stiveste diller i saunaen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så godt der kom politi og ambulance her til morgen gennem tunlen og tænkte det var en der havde fået et ildebefindene siden han holdt der under skader på bilen. Men folk er jo syge i hovedet, de tror de er små konger og kan slet ikke tåle modspil, de er jo værre end små børn. Det er fanme sørgeligt, og der bliver bare mere og mere af det:sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Præcis :laugh:
Utroligt nok, jeg synes at jeg læste at de havde stejfet hinanden - alene det er jo vildt ... men jeg er ret sikker på at jeg så den bil på billedet kører ind på rastepladsen den dag, jeg tænkte selvfølgelig ikke lige længere over det - men kunne godt se der holdte en bil derinde i forvejen .. skræmmende at en diskussion kan ende i vold og i sidste ende noget som kunne have endt i noget langt værre end vold.. Det viser også bare igen, at man måske gør mere klogt i at give sig i trafikken end at holde på sin ret, med mindre det selvfølgelig har en direkte konsekvens for ens sikkerhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk er sgu' blevet underlige. Man bræger til højre og venstre om alle andre der laver mere eller mindre alvorlige fejl i trafikken f.eks. ved at køre 80 km/t i overhalingsbanen eller at skifte vognbane uden at se sig godt nok for... og hvorfor?? Jo, fordi man selv lige havde skide travlt og ville køre 150 km/t uden at blive generet af andre. Der brokkes over turister og andre der tager fejl af banerne ved betalingsanlægget... men man glemmer at man kort forinden overhalede den stakkels turist indenom med 120 km/t - samt at han havde en kø af biler helt oppe i bagen for alle har så skide travlt med at komme 3 sekunder hurtigere hen til den dersens bom.... og hvad fanden er det for et fjols der kører det han reelt må når nu vi andre sagtens kan køre 110 km/t helt hen til anlægget. Mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hurtig ind, hurtig ud - lige som sex når man er gift haha. Og tror faktisk jeg så Buddahen i sin fine starlet(eneste starlet jeg nogen sinde har set i pendlertrafikken blå eller blå/grå agtig?), for nogle dage siden på broen om morgenen - næste gang, så træk ind i højre bane med den møgspand, så vi andre kan komme forbi hehehhe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er rød.......................;)

hurtig ind, hurtig ud - lige som sex når man er gift haha. Og tror faktisk jeg så Buddahen i sin fine starlet(eneste starlet jeg nogen sinde har set i pendlertrafikken blå eller blå/grå agtig?), for nogle dage siden på broen om morgenen - næste gang, så træk ind i højre bane med den møgspand, så vi andre kan komme forbi hehehhe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Normalt kører den kun 100...... Over der føler jeg at jeg er med i en dårlig udgave ad The Fast And The Furious........:D
Eller en af skuespillerne i "maxi job i mini biler" :D ahh crap de kører jo i mini coopers :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites