Jump to content
Mr. Griff

Hjælp til TV3 online

Recommended Posts

Hej min kone har bedt mig om at lave en tråd. Vi er flyttet i lejl, og kan ikke har parabol heroppe så nu er det slut med serierne fra dansk tv3. men normalt kan man se afsnittene af. f.eks. 2900 happiness, robinson´, paradise hotel osv. inde på tv3´s hjemmeside. men når man går ind skriver den at det ikke er tilladt i dette land. men paradise hotel kan hun godt se, men ikke de andre. er der nogen som ved om der findes andre steder på nettet hun kan se afsnittene online ??? Kenned

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er normalt at div. hjemmeside lukker for udenlandske ip adresser. Hvorfor hun kan se Paradise aner jeg ikke. Formentlig pga en fejleller fordi de ikke regner med nogen gider bruge tid på det :fight: Du skal nok ud i nogen af de mørke afkroge af www for at finde de afsnit og det er formentlig ikke "live"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak' date=' men sig endeli til hvis du kender eller finder sådan et sted på nettet, for syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen sider andet end tv3 men der må helt sikkert være en del steder.[/quote']Ulovlig tilvejebringelse af copyright-beskyttet materiale er ikke noget Sunddebatten gør sig i. Hvad i foretager jer på PM's skal jeg ikke blande mig i. Derimod vil indlæg til eks. torrent-sider med links til download blive slettet prompte, og afsender vil få en infraction. Der findes masser af andre steder på nettet der kan hjælpe med dette, og tager den risiko for retsmæssige konsekvenser o.a. med, der uværgerligt er forbundet med sådan "virksomhed".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ulovlig tilvejebringelse af copyright-beskyttet materiale er ikke noget Sunddebatten gør sig i.
*host* Nej her snakker vi kun om sort arbejde, folk som indrömmer de körer for hurtigt og lignende... *host* :D Undskyld Gio, jeg ved godt hvorfor den regel er der, men var lige nöd til at kommentere det.... Forresten så kan man ju flytte serveren til et mere frit land (Sverige?) hvor man tillader links til torrent sider :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At folk indrømmer hastigheds-afhængighed og moonlight'in er deres problem. Til spørgsmålet om serverens placering, så har den faktisk været hostet i Sverige. Desværre er det bare ikke let at finde et webhotel der tilbyder performance og de fornødne fornødenheder, uden det koster en "formue". At begynde at linke til torrent's o.l. er ikke debattens mål - og heldigvis findes der overflod af andre steder der fint tilfredsstiller et sådant behov. ;) Visse ting kan tolereres herinde (inkl. brug af at vende venstre og højre kind, fodballer, håndflader og maveskind til - men andre sager udløser en ban-hammer prompte :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her må jeg holde med GIO. Copyright loven skal overholdes. Jeg tror de fleste er ligeglade med andre små ulovligheder som Sort arbejde og køre for stærkt osv. Men at linke til copyrightede matriale på nettet er mega dumt. Så det skal man nok holde sig fra. En helt anden ting er at div streame sider og programmer er intet værd. Prøvede at Downloade et (lovligt) men stort set ingen kanaler virkede. Som om nogle private streamer ud på nettet og så gider de ikke holde servicen oppe hvad er det så værd. Teknisk set kunne en person godt streame sit tv3 signal til en server og folk kunne hente streamen her, men det er også i mod copyright loven. - Dog er der en lovlig løsning, nemlig en Slingbox. Den kan du fx købe hos www.paraboleksperten.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Copyright loven skal overholdes. Jeg tror de fleste er ligeglade med andre små ulovligheder som Sort arbejde og køre for stærkt osv. Men at linke til copyrightede matriale på nettet er mega dumt. Så det skal man nok holde sig fra.
Nu er det jo kun dumt i danmark, i sverige er det tilladt! Er da admin på en mindre torrentside (60k brugere) og der er ikke noget galt for at linke til matriale da serveren står i SE. Men det kan jo ändres efter en hvis dom mod en anden torrenttracker :sick: Bla Google gör det forresten både i DK og SE :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites