Don A 10 Anmeld indhold Skrevet August 31, 2008 Nå jeg lægger ud med at ønske Mogens og Peter Autohouse Sweden tillykke med den dagen.. HIP HIP HURRA :laugh::D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Takker ! Nå jeg lægger ud med at ønske Mogens og Peter Autohouse Sweden tillykke med den dagen.. HIP HIP HURRA :laugh::D Ja tak skal du have for det ! Jeg er netop kommet hjem fra sommerferie. 5.800 km i min Porsche - Kanon :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Mange tak :):) Min dag blev holdt på Ringen :) og så lige 900 km hjem ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Det var så lidt.. hvem mon har i morgen tirsdag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Tilbaglykke til jer begge to. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Tilbaglykke til jer begge to. Af hjertet tak Som for Peters vedkommende blev fødselsdagen fejret bag rattet af en '01 Porsche 996 turbo - 1.000 km motorvej :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 der er ikke så meget den store over denne tråd endnu.. Men jeg forsætter med at ønske MIG selv tillykke med føsdagen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 I dag er det Don A´s fødselsdag Hurra Hurra Hurra du ønsker dig en gave ...... Vi vifter med flaget og siger pænt tillykke med en lille blomst herfra nabokommunen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Tillykke med det Martin.....Jeg kommer snart hjem...:D der er ikke så meget den store over denne tråd endnu.. Men jeg forsætter med at ønske MIG selv tillykke med føsdagen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Tillykke med det Martin.....Jeg kommer snart hjem...:D oki.. virket systemet der nede. og mange tak til alle :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 og mange tak til alle :)Er der fødselsdags-pils til mødet i morgen? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Er der fødselsdags-pils til mødet i morgen? :D ja da. hvilket møde ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 ja da. hvilket møde ?? http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14342 ...dog ved jeg endnu ikke om jeg kan passe det ind med job-dagen - men jeg satser da på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 der er ikke så meget den store over denne tråd endnu.. Men jeg forsætter med at ønske MIG selv tillykke med føsdagen :D Tillykke :th2: Gælder det så også en ny bil/BMW? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Tillykke :th2: Gælder det så også en ny bil/BMW? ikke endnu, det er fordi jeg også gerne vil købe hus så banke er lige ved at regne på hvad der er penge til.. såå nu må vi se :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14342 ...dog ved jeg endnu ikke om jeg kan passe det ind med job-dagen - men jeg satser da på det. det kan jeg desværre ikke da famillien kommer imorgen.. men man kan altid få en pils eller 30 hvis man kommer forbi svedala :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 der er ikke så meget den store over denne tråd endnu.. Men jeg forsætter med at ønske MIG selv tillykke med føsdagen :D Ja suoer tillykke med dagen :):) Håber du får nogle gode gaver,, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Ja suoer tillykke med dagen :):) Håber du får nogle gode gaver' date=',[/quote'] jo tak, ja det håber jeg også, har ikke fået nogen endnu:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites